Дни на епичен шопинг във Fashion Days! 😍

Публикувано на 18.01.2021 от Lili Siyanova

Седмицата започна с епични попадения. Стартира “EPIC” във Fashion Days и е прекрасен момент да си регистрираш и епични конверсии! 😍

EPIC” е тук! Предстоят дни на епичен шопинг.

Кампанията се провежда в периода от 18 януари 2021 г. до 31 януари 2021 г. или до изчерпване на наличните количества. Някои артикули са с остатъчни бройки. Можеш да поставиш акцент на брандове като Love Moschino, Puma, Guess, Liu Jo, Nike, Adidas Performance. Зимата е вече тук, така че не изпускай и продуктите на Geographical Norway, Trespass, Columbia, Timberland, Icepeak, Pepe Jeans London.

Бъди активен и се възползвай от епичните предложения!

Ето и някои от основните акценти в афилиейт програмата на Fashion Days, заради които си заслужава да се включиш:

️🎀 5% комисиона;

️🎀 7 дни срок на живот на бисквитките;

️🎀 наличен продуктов фийд за афилиатите;

️🎀 EPC = 21,36* BGN.

*Валидно към датата на публикуване на статията, 18 януари 2021 г.

👀 Какво е EPC?

Ако все още не си запознат с показателя EPC, ще ти споделим, че този показател измерва средната печалба на афилиатите, при изпратени 100 клика към сайта на рекламодателя за последните 90 дни. Изключително полезен показател за всички афилиати в платформата.

Към датата на публикуване на тази статия, 18.01.2021 г., Fashion Days е на първо място по EPC сред рекламодателите в платформата! ️🎉 Това е още една причина, поради която трябва да се включиш в афилиейт програмата на рекламодателя и да се гмурнеш в морето от модни предложения и да увеличиш печалбата си.

В каталога с кампании те очакват банери за EPIC. Рекламодателят е осигурил 2 сета (за мъже и жени), които можеш да използваш за реклама в периода на активност на кампанията. Не изпускай и секцията “Съобщения” от око, за да си винаги информиран за кампанията.

Успех на всички! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: , , ,

Оставете отговор

Дни на епичен шопинг във Fashion Days! 😍

Публикувано на 18.01.2021 от Lili Siyanova

Седмицата започна с епични попадения. Стартира “EPIC” във Fashion Days и е прекрасен момент да си регистрираш и епични конверсии! 😍

EPIC” е тук! Предстоят дни на епичен шопинг.

Кампанията се провежда в периода от 18 януари 2021 г. до 31 януари 2021 г. или до изчерпване на наличните количества. Някои артикули са с остатъчни бройки. Можеш да поставиш акцент на брандове като Love Moschino, Puma, Guess, Liu Jo, Nike, Adidas Performance. Зимата е вече тук, така че не изпускай и продуктите на Geographical Norway, Trespass, Columbia, Timberland, Icepeak, Pepe Jeans London.

Бъди активен и се възползвай от епичните предложения!

Ето и някои от основните акценти в афилиейт програмата на Fashion Days, заради които си заслужава да се включиш:

️🎀 5% комисиона;

️🎀 7 дни срок на живот на бисквитките;

️🎀 наличен продуктов фийд за афилиатите;

️🎀 EPC = 21,36* BGN.

*Валидно към датата на публикуване на статията, 18 януари 2021 г.

👀 Какво е EPC?

Ако все още не си запознат с показателя EPC, ще ти споделим, че този показател измерва средната печалба на афилиатите, при изпратени 100 клика към сайта на рекламодателя за последните 90 дни. Изключително полезен показател за всички афилиати в платформата.

Към датата на публикуване на тази статия, 18.01.2021 г., Fashion Days е на първо място по EPC сред рекламодателите в платформата! ️🎉 Това е още една причина, поради която трябва да се включиш в афилиейт програмата на рекламодателя и да се гмурнеш в морето от модни предложения и да увеличиш печалбата си.

В каталога с кампании те очакват банери за EPIC. Рекламодателят е осигурил 2 сета (за мъже и жени), които можеш да използваш за реклама в периода на активност на кампанията. Не изпускай и секцията “Съобщения” от око, за да си винаги информиран за кампанията.

Успех на всички! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2021 Conversion Marketing