Netflix стартира в България и това вече не е тайна за никого. По този повод миналата седмица социалните медии избухнаха, в пресата се появиха статии, новини по телевизията, публикации и коментари във Facebook/ Twitter.
Отново от социалните мрежи научихме какви са цените на абонаментите, аргументите „за“ и „против“, причините защо ще има и защо няма да има успех, защо липства сериалът „House of cards”, както и много от имената на желаните сериали от потребителите.
Без съмнение установихме, че в началото на годината Netflix се намира на върха на най-дискутираните теми в България. Въпросът е как можем да извлечем полза от това чрез афилиейт маркетинг?
Най-съобразителните афилиати в Profitshare се възползваха от тази възможност и генерираха линкове, чрез които да рекламират смарт телевизори, телефони, таблети, компютри, конзоли, плейъри и общо взето всичко, което може да се използва, за да се гледат филми и сериали от Netflix. И понеже печелившият афилиейт маркетинг предполага отлично партньорство между рекламодатели и афилиати, някои от рекламодателите се бяха подготвили подобаващо за лансирането на Netflix и по този начин подчертаха факта, че предлагат продукти, които са съвместими с Netflix, както и факта, че имат специални цени за тези, които искат да закупят продукт от гамата през този период.
Бихме могли да кажем, че реакцията на афилиатите беше доста добра, и се надяваме резултатите да не закъснеят. Все пак тези, които не се сетиха да се възползват от възможността, могат да го направят сега, както и да го имат предивид за следващи подобни възможности.
Не забравяйте, че Netflix е само един пример за това как може да се възползвате от подобни възможности с голяма популярност през определен период в родната ви държава. Със сигурност следват и други възможности, които можете да използвате и да монетизирате уменията си.