🚀 “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите” 🚀 с Елена Колева от Нет Инфо!

Публикувано на 26.02.2020 от Lili Siyanova

🚀 “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите”🚀 е отново тук! Днес ще те срещнем отблизо с Елена Колева, продуктов мениджър в “Нет Инфо”. 😍

Хайде, разгърни лексикона ни! 📖

1. Отблизо: Елена Колева и “Нет Инфо

Снимка: Елена Колева

“Нет Инфо”, част от “Нова Броудкастинг Груп”, е една от най-големите дигитални медийни и технологични компании в България, която достига до над 70% от Интернет потребителите в страната.

Аз съм продуктов мениджър на новинарските сайтове, видео платформите и женския сайт Edna.bg. Работата ми е да развивам и разбирам в дълбочина продуктите, за които се грижа. Кой ни чете, защо ни чете, откъде е дошъл, колко време ще остане, доволен ли е, какво ново и различно да предложа на потребителите ни, за да предпочитат нашата медия? 🙂

2.  От колко време сте част от Profitshare? Разкажете ни за Вашите първи стъпки в платформата.  

– С Profitshare работим от близо 2 години. Платформата е разработена така, че максимално да улеснява процеса ни на работа. Добре структурираните данни, информация за рекламодателите, разнообразието от инструментите за рекламиране, ни помагат от самото начало да се ориентираме лесно и да взимаме информирани решения за предпочитани групи стоки, инструменти, рекламодатели.

3. Защо решихте да развивате бизнеса си с афилиейт маркетинг? 

Афилиейт маркетингът е по-скоро един експеримент за нас. Ние сме медийна компания и развитието на бизнеса ни е с друг фокус. Все пак афилиейт маркетингът ни дава ценна информация за нагласите и поведението на нашата аудитория в онлайн пазаруването. Какво търси, какво купува, кога го купува. Това помага да изградим по-точен профил на нашите персони.

4. Каква е формулата Ви за успех в афилиейт маркетинга? Каква е Вашата СуперСила?

-Листикълите са СуперСилата при нас. Материали, тип: „6 кожени якета, с които да оцелееш тази есен“ конвертират супер добре. Ние сме медия и хората обичат да четат, с което си и обяснявам силата на този тип статии с изброени продукти в тях. 🙂

5. Какви методи и инструменти използвате за реклама? 

-Статии, тип “листикъли”, с изброени продукти и техните характеристики и цена, са най-работещият метод при нас.

6. Може ли да споделите каква е най-голямата комисиона, която сте печелили и от продажбата на какъв продукт е била регистрирана? 

82,99 BGN е била най-голяма ни комисиона – от дрехи.

7. Средно по колко рекламодатели рекламирате? Има ли връзка между броя на промотираните рекламодатели и печалбата Ви? 

-Работим основно с двама рекламодатели и съпортващи още 2-3. Има връзка между броя на рекламодателите и печалбата. Колкото повече, толкова повече. 🙂

8. Наскоро отмина най-голямото шопинг събитие на годината – Black Friday. Включихте ли се и ще споделите ли какво стои в основата на добрата подготовка за събитието?

-Да, включихме се, разбира се. Използвахме най-работещия ни инструмент – листикъли и подготвихме няколко силни такива, представящи както само една група стоки, така и компилация от различни продукти, но с приблизителна цена. Вторите работят по-добре при нас. 🙂

9.Имате ли препоръки и съвети към рекламодателите в платформата? 

– Да анализират данните, които Profitshare предлага. Излизат доста интересни поведенчески модели. 🙂

10. Как ще оцените работата си с платформата – съпорт, технология..? Имате ли препоръки към нас? 

-Изключително добре структурирана информация, което ни помага с един поглед да разберем какво се е случило през последния ден, седмица, месец. Отличен съпорт – адекватни отговори на всякакви въпроси получаваме в рамките на няколко часа, което е от важно значение в съвместната ни работа.

Благодарим на Елена Колева за участието! 🙂

🚀 “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите” 🚀 продължава! Не изпускай блога ни от око, за да разбереш кой ще е следващият участник! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

🚀 “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите” 🚀 с Елена Колева от Нет Инфо!

Публикувано на 26.02.2020 от Lili Siyanova

🚀 “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите”🚀 е отново тук! Днес ще те срещнем отблизо с Елена Колева, продуктов мениджър в “Нет Инфо”. 😍

Хайде, разгърни лексикона ни! 📖

1. Отблизо: Елена Колева и “Нет Инфо

Снимка: Елена Колева

“Нет Инфо”, част от “Нова Броудкастинг Груп”, е една от най-големите дигитални медийни и технологични компании в България, която достига до над 70% от Интернет потребителите в страната.

Аз съм продуктов мениджър на новинарските сайтове, видео платформите и женския сайт Edna.bg. Работата ми е да развивам и разбирам в дълбочина продуктите, за които се грижа. Кой ни чете, защо ни чете, откъде е дошъл, колко време ще остане, доволен ли е, какво ново и различно да предложа на потребителите ни, за да предпочитат нашата медия? 🙂

2.  От колко време сте част от Profitshare? Разкажете ни за Вашите първи стъпки в платформата.  

– С Profitshare работим от близо 2 години. Платформата е разработена така, че максимално да улеснява процеса ни на работа. Добре структурираните данни, информация за рекламодателите, разнообразието от инструментите за рекламиране, ни помагат от самото начало да се ориентираме лесно и да взимаме информирани решения за предпочитани групи стоки, инструменти, рекламодатели.

3. Защо решихте да развивате бизнеса си с афилиейт маркетинг? 

Афилиейт маркетингът е по-скоро един експеримент за нас. Ние сме медийна компания и развитието на бизнеса ни е с друг фокус. Все пак афилиейт маркетингът ни дава ценна информация за нагласите и поведението на нашата аудитория в онлайн пазаруването. Какво търси, какво купува, кога го купува. Това помага да изградим по-точен профил на нашите персони.

4. Каква е формулата Ви за успех в афилиейт маркетинга? Каква е Вашата СуперСила?

-Листикълите са СуперСилата при нас. Материали, тип: „6 кожени якета, с които да оцелееш тази есен“ конвертират супер добре. Ние сме медия и хората обичат да четат, с което си и обяснявам силата на този тип статии с изброени продукти в тях. 🙂

5. Какви методи и инструменти използвате за реклама? 

-Статии, тип “листикъли”, с изброени продукти и техните характеристики и цена, са най-работещият метод при нас.

6. Може ли да споделите каква е най-голямата комисиона, която сте печелили и от продажбата на какъв продукт е била регистрирана? 

82,99 BGN е била най-голяма ни комисиона – от дрехи.

7. Средно по колко рекламодатели рекламирате? Има ли връзка между броя на промотираните рекламодатели и печалбата Ви? 

-Работим основно с двама рекламодатели и съпортващи още 2-3. Има връзка между броя на рекламодателите и печалбата. Колкото повече, толкова повече. 🙂

8. Наскоро отмина най-голямото шопинг събитие на годината – Black Friday. Включихте ли се и ще споделите ли какво стои в основата на добрата подготовка за събитието?

-Да, включихме се, разбира се. Използвахме най-работещия ни инструмент – листикъли и подготвихме няколко силни такива, представящи както само една група стоки, така и компилация от различни продукти, но с приблизителна цена. Вторите работят по-добре при нас. 🙂

9.Имате ли препоръки и съвети към рекламодателите в платформата? 

– Да анализират данните, които Profitshare предлага. Излизат доста интересни поведенчески модели. 🙂

10. Как ще оцените работата си с платформата – съпорт, технология..? Имате ли препоръки към нас? 

-Изключително добре структурирана информация, което ни помага с един поглед да разберем какво се е случило през последния ден, седмица, месец. Отличен съпорт – адекватни отговори на всякакви въпроси получаваме в рамките на няколко часа, което е от важно значение в съвместната ни работа.

Благодарим на Елена Колева за участието! 🙂

🚀 “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите” 🚀 продължава! Не изпускай блога ни от око, за да разбереш кой ще е следващият участник! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2020 Conversion Marketing