През последните месеци броят на конверсиите (поръчките), които са били завършени от клиентите на мобилните сайтове на реклaмодателите порасна значително достигайки до 25%. Това е ясен сигнал, че не трябва да игнорирате мобилните потребители, когато правите различни рекламни кампании имайки предивид, че те конвертират особено добре при продуктите които се купуват на импулсивен принцип като например категорията Мода.
Различните методи за промотиране носят повече кликове от молбилни устройства така че си зададохме въпроса как можем да предадем по-нататък тази информация, както на рекламодателите така и на афилиатите. В този смисъл разработихме едно просто и прозрачно решение: От миналата седмица можете да проверявате вида на устройството, чрез което е била завършена поръчката.
Както рекламодателите така и афилиатите могат да намерят тази информация в своя профил в детайлите за всяка регистрирана конверсия. Ако искате да групирате данните по различни устройства, можете да намерите повече информация като експортнете данните във формат .CSV.
Ето как се виждат поръчките в профилите на рекламодателите?
Ето се как виждат поръчките в профилите на афилиатите?
В случаите, в които рекламодателите са интегрирали тракинг в мобилното си приложение, Profitshare ще покаже, че конверсията е дошла от мобилно приложение.
Понеже навлизаме свят, в който не можем да игнорираме мобилните конверсии, а мобилните устройства като цяло имат важна роля за всеки бизнес, както за рекламодателите, така и за афилиатите, смятаме в близко бъдеще да предоставим допълнителна информация или отчети, които да ви помогнат да разберете по-добре държанието на онлайн потребителите.