Н💥ВО: Profitshare с нов интерфейс за генериране на афилиейт линкове и с нов тракинг механизъм! 🚀

Публикувано на 22.06.2023 от Lili Siyanova

Н💥В Profitshare Ъпдейт: Имаме нов интерфейс за генериране на афилиейт линкове и нов тракинг механизъм.

Днес ще те запознаем с новите актуализации в платформата, а ако използваш Google Ads за афилиейт реклама, то не пропускай тази статия, защото един от ъпдейтите е създаден точно за теб! 😍

Google Ads е един от възможните методи, които афилиатите могат да използват за промотиране на рекламодателите в платформата. Този метод за реклама е позволен от много от онлайн търговците и е уникален метод за постигане на фантастични резултати от афилиейт маркетинг. Понякога настройването на Google Ads кампания може да бъде по-сложно, особено за афилиатите, които сега правят своите първи стъпки в тази област, затова насочихме усилията си да улесним този процес и по-долу ще разбереш как точно го направихме.

🚀Profitshare Updates 🚀


️🎯 Разработихме напълно нова област за генериране на афилиейт линкове, специално предназначена за Google Ads (или за други форми на платена реклама). Оттук нататък рекламата чрез Google Ads (или другите форми за платена реклама) ще бъде много по-леснa, защото Profitshare ще генерира всички параметри, необходими за настройване на платената реклама. Ето как изглежда зоната за генериране на афилиейт линкове:

Както се вижда на изображенията по-горе (кликни на тях, за да ги видиш в по-голям размер), вече можеш да генерираш както обикновен линк, така и специален линк за Google Ads. В Помощния ни център ще откриеш подробна информация за генерирането на Google Ads линк. Не пропускай да прегледаш статията и да се запознаеш в детайли с новостите.

Всички афилиати, които използват Google Ads за реклама с директни линкове към рекламодателите, трябва да актуализират използваните параметри за проследяване в кампаниите си, съобразно новия тракинг механизъм.


️🎯 Пуснахме изцяло нов, по-мощен тракинг механизъм, който позволява да се добавят персонализирани параметри към генерираната връзка, в допълнение към тези от промоционалните мрежи. Всяка конверсия, регистрирана чрез платена промоционална среда, вече ще има 2 препратки: тази на афилиата и тази на мрежата.


️🎯 Profitshare API също получи актуализация, като всяка конверсия вече има 2 параметъра:

hash – препратка на афилиата;
network_reference – мрежова препратка, в която се прави рекламата.


️🎯 Не на последно място, няколко зони в платформата получиха нов облик. 🙂

👉 Това е от нас за днес. Надяваме се, че актуализациите ти харесаха, като ще се радваме да ни споделиш и обратна връзка. Пожелаваме ти успех и лято, пълно с много хубави емоции и още повече конверсии! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: ,

Оставете отговор

Н💥ВО: Profitshare с нов интерфейс за генериране на афилиейт линкове и с нов тракинг механизъм! 🚀

Публикувано на 22.06.2023 от Lili Siyanova

Н💥В Profitshare Ъпдейт: Имаме нов интерфейс за генериране на афилиейт линкове и нов тракинг механизъм.

Днес ще те запознаем с новите актуализации в платформата, а ако използваш Google Ads за афилиейт реклама, то не пропускай тази статия, защото един от ъпдейтите е създаден точно за теб! 😍

Google Ads е един от възможните методи, които афилиатите могат да използват за промотиране на рекламодателите в платформата. Този метод за реклама е позволен от много от онлайн търговците и е уникален метод за постигане на фантастични резултати от афилиейт маркетинг. Понякога настройването на Google Ads кампания може да бъде по-сложно, особено за афилиатите, които сега правят своите първи стъпки в тази област, затова насочихме усилията си да улесним този процес и по-долу ще разбереш как точно го направихме.

🚀Profitshare Updates 🚀


️🎯 Разработихме напълно нова област за генериране на афилиейт линкове, специално предназначена за Google Ads (или за други форми на платена реклама). Оттук нататък рекламата чрез Google Ads (или другите форми за платена реклама) ще бъде много по-леснa, защото Profitshare ще генерира всички параметри, необходими за настройване на платената реклама. Ето как изглежда зоната за генериране на афилиейт линкове:

Както се вижда на изображенията по-горе (кликни на тях, за да ги видиш в по-голям размер), вече можеш да генерираш както обикновен линк, така и специален линк за Google Ads. В Помощния ни център ще откриеш подробна информация за генерирането на Google Ads линк. Не пропускай да прегледаш статията и да се запознаеш в детайли с новостите.

Всички афилиати, които използват Google Ads за реклама с директни линкове към рекламодателите, трябва да актуализират използваните параметри за проследяване в кампаниите си, съобразно новия тракинг механизъм.


️🎯 Пуснахме изцяло нов, по-мощен тракинг механизъм, който позволява да се добавят персонализирани параметри към генерираната връзка, в допълнение към тези от промоционалните мрежи. Всяка конверсия, регистрирана чрез платена промоционална среда, вече ще има 2 препратки: тази на афилиата и тази на мрежата.


️🎯 Profitshare API също получи актуализация, като всяка конверсия вече има 2 параметъра:

hash – препратка на афилиата;
network_reference – мрежова препратка, в която се прави рекламата.


️🎯 Не на последно място, няколко зони в платформата получиха нов облик. 🙂

👉 Това е от нас за днес. Надяваме се, че актуализациите ти харесаха, като ще се радваме да ни споделиш и обратна връзка. Пожелаваме ти успех и лято, пълно с много хубави емоции и още повече конверсии! 🙂

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: