Условия за афилиейт маркетинг на Fashion Days по време на Black Friday 2017!

Публикувано на 21.11.2017 от Lili Siyanova

1200x628-bg

Наближава шопинг събитието на годината BLACK FRIDAY. В този период Fashion Days ще предложи специални селекции на топ брандове. 

Black Friday, най-очакваното шопинг събитие за годината, ще стартира във Fashion Days вечерта на 23 ноември и ще продължи през целия уикенд, като ще предложи разнообразие от облекло, обувки, аксесоари и продукти за дома.

„Тази година Black Friday ще бъде най-голямото шопинг събитие, което Fashion Days е организирал до момента. Подготвили сме достатъчно наличности и голямо разнообразие от стокови групи – такова, че да задоволи потребителите ни, търсейки желаните продукти в мобилното ни приложение или на сайта www.fashiondays.bg“ каза Робърт Берза, изпълнителен директор на Fashion Days, на специална пресконференция по повод кампанията в Букурещ на 9 ноември.

Условията за афилиейт реклама по време на Black Friday 2017 ще са както следва:

  • От 20:00 часа на 23 ноември до 07:00 часа на 24 ноември ще печелиш повече. За посочения период рекламодателят увеличава комисионната си на 10%!
  • От 07:00 часа на 24 ноември до 23:59 часа на 26 ноември рекламодателят се връща към стандартната си комисионна от 5%.
  • От 27 ноември Fashion Days преминава отново към преференциалната си комисионна от 8%.

Срокът на живот на бисквитките остава непроменен – 30 дни.

Реализираните поръчки по време на миналогодишния Black Friday във Fashion Days България са били на стойност 995 000 евро, като са закупени над 36 000 продукта. Това е с 60% повече, спрямо кампанията през 2015. Очакванията на компанията за предстоящия Black Friday е стойността на поръчките в България да се увеличи почти двойно спрямо 2016 г. – с 90%.

Освен удобството при онлайн пазаруването, а именно да пазаруваш спокойно и в най-удобния момент и място, без суматохата по магазините, този Black Friday то ще е още по-лесно и удобно на Fashion Days. Онлайн магазинът наскоро въведе достъп до още повече персонализирани решения, които ще осигурят отличното преживяване на клиентите: гъвкави възможности за доставка чрез куриер или до над 500 офиса на куриер, безплатно връщане, безплатна доставка за покупки над 65 лв. както и проверка на пратката при получаване. От компанията съветват своите клиенти предварително да добавят желаните покупки в списъка с „Любими продукти“, за да бъдат максимално бързи в избора си, когато стартира кампанията.

За Fashion Days

Fashion Days е онлайн модна дестинация, предлагаща впечатляващо разнообразие от дрехи, обувки и аксесоари за жени, мъже и деца. В портфолиото на компанията се включват международни марки като  Guess, Le Coq Sportif, Desigual, Zee Lane, Diesel, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Napapijri, Sport Max, Max&Co, Ted Baker и много други. Fashion Days e водеща шопинг дестинация благодарение на широката си гама от продукти и услуги с добавена стойност като безплатната доставка за поръчки над 65 лв., 30 дни срок за отказ от договора и безплатно връщане.  Също така клиентите могат лесно и безопасно да заплащат закупеното през EasyPay или PayU.


Основана през 2009 г. от швейцарски предприемачи, компанията се развива бързо и в момента оперира в Румъния, България и Унгария. От 2015 г., Fashion Days е част от eMAG Group.

Успех!

bf_Fashion_Days-768x576

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Условия за афилиейт маркетинг на Fashion Days по време на Black Friday 2017!

Публикувано на 21.11.2017 от Lili Siyanova

1200x628-bg

Наближава шопинг събитието на годината BLACK FRIDAY. В този период Fashion Days ще предложи специални селекции на топ брандове. 

Black Friday, най-очакваното шопинг събитие за годината, ще стартира във Fashion Days вечерта на 23 ноември и ще продължи през целия уикенд, като ще предложи разнообразие от облекло, обувки, аксесоари и продукти за дома.

„Тази година Black Friday ще бъде най-голямото шопинг събитие, което Fashion Days е организирал до момента. Подготвили сме достатъчно наличности и голямо разнообразие от стокови групи – такова, че да задоволи потребителите ни, търсейки желаните продукти в мобилното ни приложение или на сайта www.fashiondays.bg“ каза Робърт Берза, изпълнителен директор на Fashion Days, на специална пресконференция по повод кампанията в Букурещ на 9 ноември.

Условията за афилиейт реклама по време на Black Friday 2017 ще са както следва:

  • От 20:00 часа на 23 ноември до 07:00 часа на 24 ноември ще печелиш повече. За посочения период рекламодателят увеличава комисионната си на 10%!
  • От 07:00 часа на 24 ноември до 23:59 часа на 26 ноември рекламодателят се връща към стандартната си комисионна от 5%.
  • От 27 ноември Fashion Days преминава отново към преференциалната си комисионна от 8%.

Срокът на живот на бисквитките остава непроменен – 30 дни.

Реализираните поръчки по време на миналогодишния Black Friday във Fashion Days България са били на стойност 995 000 евро, като са закупени над 36 000 продукта. Това е с 60% повече, спрямо кампанията през 2015. Очакванията на компанията за предстоящия Black Friday е стойността на поръчките в България да се увеличи почти двойно спрямо 2016 г. – с 90%.

Освен удобството при онлайн пазаруването, а именно да пазаруваш спокойно и в най-удобния момент и място, без суматохата по магазините, този Black Friday то ще е още по-лесно и удобно на Fashion Days. Онлайн магазинът наскоро въведе достъп до още повече персонализирани решения, които ще осигурят отличното преживяване на клиентите: гъвкави възможности за доставка чрез куриер или до над 500 офиса на куриер, безплатно връщане, безплатна доставка за покупки над 65 лв. както и проверка на пратката при получаване. От компанията съветват своите клиенти предварително да добавят желаните покупки в списъка с „Любими продукти“, за да бъдат максимално бързи в избора си, когато стартира кампанията.

За Fashion Days

Fashion Days е онлайн модна дестинация, предлагаща впечатляващо разнообразие от дрехи, обувки и аксесоари за жени, мъже и деца. В портфолиото на компанията се включват международни марки като  Guess, Le Coq Sportif, Desigual, Zee Lane, Diesel, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Napapijri, Sport Max, Max&Co, Ted Baker и много други. Fashion Days e водеща шопинг дестинация благодарение на широката си гама от продукти и услуги с добавена стойност като безплатната доставка за поръчки над 65 лв., 30 дни срок за отказ от договора и безплатно връщане.  Също така клиентите могат лесно и безопасно да заплащат закупеното през EasyPay или PayU.


Основана през 2009 г. от швейцарски предприемачи, компанията се развива бързо и в момента оперира в Румъния, България и Унгария. От 2015 г., Fashion Days е част от eMAG Group.

Успех!

bf_Fashion_Days-768x576

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: