🚀 Profit&Share | Лексиконът на конверсиите е тук с Драгомир Драганов от Baby.bg 🚀

Публикувано на 13.01.2020 от Lili Siyanova

 🚀 Profit&Share | Лексиконът на конверсиите е тук с Драгомир Драганов от Baby.bg 🚀

Преди няколко месеца стартирахме “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите ” – рубриката, в която ще си говорим за афилиейт маркетинг! Пред въпросите от нашия лексикон първи се изправи Огнян Попов – основател на Проспекто Груп АД и дългогодишен афилиат в платформата. Получихме много положителни отзиви за проекта и се радваме, че предизвика голям интерес от страна на всички партньори. ☺️

Започваме новата 2020-а година с ново участие в “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите“. Днес пред въпросите от лексикона ще се изправи Драгомир Драганов, e-Commerce специалист в Baby.bg.

Baby.bg е сред водещите рекламодатели в платформата в категория “Бебета, деца и играчки” и дългогодишен наш партньор. Онлайн магазинът е част от нас от 2015-а година и се радваме, че днес ще ви го представим отблизо, в по-различна светлина и с интересни факти. 🙌

1.   Отблизо: Драгомир Драганов и Baby.bg      

Baby.bg е един от най-големите онлайн магазини за продукти за бебето и майката със 7-годишна история, над 80 хиляди клиента и много работа зад проекта.

Снимка: Драгомир Драганов

Аз се занимавам с маркетинг и техническа част вече четвърта година, основните ми отговорности са комуникация на рекламните кампании – бюджетиране, достигане на KPI’s, внедряване на нови технологии, дистрибуция по канали и създаване на съдържание. Обикновено имам много динамични дни, като често се случва времето за реакция от началото до старта на кампанията да е по-малко от 24 часа – в такива дни не може да се говори с мен, за което се извинявам на колегите.

2.       От колко време сте част от Profitshare? Разкажете ни за Вашите първи стъпки в платформата.

Profitshare ни даде един boost от специализирани канали и мотивирани хора, които създават качествено съдържание. Самата идея на платформа да предоставя колаборация между ритейл и афилиати е много добра. Допадна ни и това, че освен сайтове за кешбек и промоции, също ни рекламират и много хора, които пишат забавни и полезни статии в нашата ниша. Така резултатите и за двете страни са добри.

3.        По какъв начин афилиейт каналът оказва влияние върху развитието на бизнеса Ви? 

– Използваме Profitshare за разширяване в периферията на потребителите ни. Само със стандартни източници на трафик – Google и Facebook, трудно можеш да изградиш мащабна кампания. Освен това, те не предоставят тази гъвкавост, каквато нашите афилиейт партньори имат.

4.        Какви са плановете Ви за развитие на афилиейт програмата?

– В постоянна комуникация сме с екипa на Profitshare, винаги мислим идеи за стимулиране на афилиатите, защото от една страна знаем, че конкуренцията в самата платформа е голяма, от друга, че нашият продукт е на топ ниво.

5.       С какво афилиейт каналът се отличава от останалите канали за реклама за Вас?

– При него плащаш за реална поръчка. Тук е важният детайл – във Facebook и Google също можеш да оптимизираш за поръчка, но ако по някаква причина бъде отказана, то все едно си си хвърлил парите на вятъра. 

Както споменах по-горе, друг важен фактор е, че достигаме до потребителите си и чрез интересно съдържание и по начин, по който с други канали не бихме могли.

6.        По какъв начин мотивирате афилиатите си?

– Имаме добър процент комисиона, нисък процент на отказани поръчки и смея да твърдя – високо доверие в афилиатите. Освен това, редовно, съвместно с Profitshare, пускаме игри и други активности, специално за тях.

7.        Какви рекламни инструменти предоставяте на афилиатите, по какъв начин взаимодействате с тях и колко често?

– Освен продуктов фийд, който е основен, за всяка наша голяма кампания пускаме и банер реклами, така повече от потребителите на афилиейт платформата имат възможност да ни рекламират. Всяка кампания, която стартираме, се обяснява подробно през вътрешната форма за съобщения.

8.        Какво ще посъветвате афилиатите?

– Според мен за максимални резултати, трябва внимателно да подбират рекламодателите, които да промотират, както и плейсмънтите – било то като банери или като линк. Това е деликатна работа, но ако се свърши добре, CTR и конверсиите ще са много добри.

9.    Как ще оцените работата си с платформата? Имате ли препоръки към нас?

Изключително доволни сме от платформата до този момент. Мога смело да заявя, че насреща нямаме корпорация, а стойностен партньор, който решава проблемите ни и ни помага да се развиваме. И ще дам един пример за лично отношение – имахме сериозен проблем с интеграцията, Profitshare реагираха мигновено и пренаписаха почти целия си модул за CMS-а, който използваме, което е страхотно.

🚀 Profit&Share | Лексиконът на конверсиите 🚀

Благодарим на Драгомир Драганов за участието в проекта! Пожелаваме на него и целия екип на Baby.bg успешна нова година и успех в конверсиите! 🙂

Profit&Share | Лексиконът на конверсиите продължава! Не изпускай блога от око, за да разбереш кой ще е следващият наш партньор, който ще се изправи пред въпросите ни и ще говори за афилиейт маркетинг! 🚀

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

🚀 Profit&Share | Лексиконът на конверсиите е тук с Драгомир Драганов от Baby.bg 🚀

Публикувано на 13.01.2020 от Lili Siyanova

 🚀 Profit&Share | Лексиконът на конверсиите е тук с Драгомир Драганов от Baby.bg 🚀

Преди няколко месеца стартирахме “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите ” – рубриката, в която ще си говорим за афилиейт маркетинг! Пред въпросите от нашия лексикон първи се изправи Огнян Попов – основател на Проспекто Груп АД и дългогодишен афилиат в платформата. Получихме много положителни отзиви за проекта и се радваме, че предизвика голям интерес от страна на всички партньори. ☺️

Започваме новата 2020-а година с ново участие в “Profit&Share | Лексиконът на конверсиите“. Днес пред въпросите от лексикона ще се изправи Драгомир Драганов, e-Commerce специалист в Baby.bg.

Baby.bg е сред водещите рекламодатели в платформата в категория “Бебета, деца и играчки” и дългогодишен наш партньор. Онлайн магазинът е част от нас от 2015-а година и се радваме, че днес ще ви го представим отблизо, в по-различна светлина и с интересни факти. 🙌

1.   Отблизо: Драгомир Драганов и Baby.bg      

Baby.bg е един от най-големите онлайн магазини за продукти за бебето и майката със 7-годишна история, над 80 хиляди клиента и много работа зад проекта.

Снимка: Драгомир Драганов

Аз се занимавам с маркетинг и техническа част вече четвърта година, основните ми отговорности са комуникация на рекламните кампании – бюджетиране, достигане на KPI’s, внедряване на нови технологии, дистрибуция по канали и създаване на съдържание. Обикновено имам много динамични дни, като често се случва времето за реакция от началото до старта на кампанията да е по-малко от 24 часа – в такива дни не може да се говори с мен, за което се извинявам на колегите.

2.       От колко време сте част от Profitshare? Разкажете ни за Вашите първи стъпки в платформата.

Profitshare ни даде един boost от специализирани канали и мотивирани хора, които създават качествено съдържание. Самата идея на платформа да предоставя колаборация между ритейл и афилиати е много добра. Допадна ни и това, че освен сайтове за кешбек и промоции, също ни рекламират и много хора, които пишат забавни и полезни статии в нашата ниша. Така резултатите и за двете страни са добри.

3.        По какъв начин афилиейт каналът оказва влияние върху развитието на бизнеса Ви? 

– Използваме Profitshare за разширяване в периферията на потребителите ни. Само със стандартни източници на трафик – Google и Facebook, трудно можеш да изградиш мащабна кампания. Освен това, те не предоставят тази гъвкавост, каквато нашите афилиейт партньори имат.

4.        Какви са плановете Ви за развитие на афилиейт програмата?

– В постоянна комуникация сме с екипa на Profitshare, винаги мислим идеи за стимулиране на афилиатите, защото от една страна знаем, че конкуренцията в самата платформа е голяма, от друга, че нашият продукт е на топ ниво.

5.       С какво афилиейт каналът се отличава от останалите канали за реклама за Вас?

– При него плащаш за реална поръчка. Тук е важният детайл – във Facebook и Google също можеш да оптимизираш за поръчка, но ако по някаква причина бъде отказана, то все едно си си хвърлил парите на вятъра. 

Както споменах по-горе, друг важен фактор е, че достигаме до потребителите си и чрез интересно съдържание и по начин, по който с други канали не бихме могли.

6.        По какъв начин мотивирате афилиатите си?

– Имаме добър процент комисиона, нисък процент на отказани поръчки и смея да твърдя – високо доверие в афилиатите. Освен това, редовно, съвместно с Profitshare, пускаме игри и други активности, специално за тях.

7.        Какви рекламни инструменти предоставяте на афилиатите, по какъв начин взаимодействате с тях и колко често?

– Освен продуктов фийд, който е основен, за всяка наша голяма кампания пускаме и банер реклами, така повече от потребителите на афилиейт платформата имат възможност да ни рекламират. Всяка кампания, която стартираме, се обяснява подробно през вътрешната форма за съобщения.

8.        Какво ще посъветвате афилиатите?

– Според мен за максимални резултати, трябва внимателно да подбират рекламодателите, които да промотират, както и плейсмънтите – било то като банери или като линк. Това е деликатна работа, но ако се свърши добре, CTR и конверсиите ще са много добри.

9.    Как ще оцените работата си с платформата? Имате ли препоръки към нас?

Изключително доволни сме от платформата до този момент. Мога смело да заявя, че насреща нямаме корпорация, а стойностен партньор, който решава проблемите ни и ни помага да се развиваме. И ще дам един пример за лично отношение – имахме сериозен проблем с интеграцията, Profitshare реагираха мигновено и пренаписаха почти целия си модул за CMS-а, който използваме, което е страхотно.

🚀 Profit&Share | Лексиконът на конверсиите 🚀

Благодарим на Драгомир Драганов за участието в проекта! Пожелаваме на него и целия екип на Baby.bg успешна нова година и успех в конверсиите! 🙂

Profit&Share | Лексиконът на конверсиите продължава! Не изпускай блога от око, за да разбереш кой ще е следващият наш партньор, който ще се изправи пред въпросите ни и ще говори за афилиейт маркетинг! 🚀

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2020 Conversion Marketing