Промотиране на афилиейт съдържание

Публикувано на 7.09.2015 от Desislava

promotirane-na-sydyrjanieto

В афилиейт маркетинга е хубаво да се набляга на статии с evergreen съдържание, с текстове които ще конвертират дългосрочно. Но дали би било достатъчно да напишете статия на някаква тема и просто да чакате да стане популярна, добре индексирана и хиляди интернет потребители да започнат да търсят повече информация за нея? Бихме казали не. Онлайн, борбата за вниманието на потребителите е жестока. Нужно е едновременно да създавате качествено съдържание, но и да подберете правилните методи и похвати да го промотирате.

Днес бихме желали да ви помогнем с някои съвети за това как може ефектино да промотирате съдържанието на блога/ уебсайта си. Първото място за разпространение на статиите, които пишете в своя блог е разбира се Facebook, най-голямата социална мрежа, която  е превзела българското онлайн пространство. Като начало, можете да промотирате статиите си чрез стената на собствения си профил. Ако имате голям брой от приятели, ще е добре да ги разделите на групи на база интереси така че да споделяте съдържанието според него.

blog_img

Промотиране чрез Facebook

Промотирането може да се извършва чрез отделните Facebook страници (онлайн общности). Не забравяйте, че можете да промотирате една публикация на няколко пъти стига да се уверите, че е минало достатъчно време между отделните публикации. Нашият съвет е да изчакате поне седмица преди да пуснете статията повторно. Ако броя на посещенията не ви задоволява или просто бихте искали да разширите аудиторията си, можете да изберете да спонсорирате публикациите си.

Промотиране чрез Facebook групи

Друг ресурс чрез който имате възможността да промотирате статиите от блога или уебсайта си са Facebook групите. Това което трябва да вземете под внимание обаче, е дали дадената група има специфични правила, тъй като в противен случай рискувате да бъдете заклеймени като спамери. Съществуват групи за дискусии, чийто правила не позволяват да промотирате и групи създадени специално за споделяне на статии. Ако имате приложение за публикуване във Facebook групи, ви съветваме да го използвате внимателно. Неведнъж Facebook е прекратявал профили поради извършване на спам в групи.

Друга соиална група, където можете да промотирате съдържанието си е Twitter. Въпреки, че не се радва на същата популярност като Facebook в България, би могло да ви донесе допълнителен трафик. 

Google+ също е подходящо място за разпостраняване на информация. Може би го подценявате и си мислите, че тази платформа не е от значение, но не забраяйте че е  Google продукт, което само може да означава допълнително видимост и индексиране. Доказано е че статии, които са били споделени и в Google+ се радват на по-високи позиции в класирането на Google резултатите. Както в Twitter или Facebook, можете да публикувате повече пъти дадена статия в разумни интервали от време.

За по-добро позициониране в Google имате на разположение, както поставените линкове в други онлайн среди, релевантни коментари в различни блогове, така и линковете, които препращат към тази тема в блога ви. Важно е да сте видими там, където имате да кажете нещо, но и да подчертаете вече постигнатите резултати в дадена тема.

Предлагайте на посетителите си възможността да се абонират за статиите и публикациите ви чрез имейл или чрез други инструменти като например Bloglovin. По този начин, те ще получават известия при всяка нова статия, която напишете. Можете и да разпращате информационни бюлетини на определени, по-добре кратки, интервали от време. Запомнете обаче, че е много важно да поддържате този навик. Получените мейли в случайно избрано време без точно определено разписание за тази цел, може да ви навреди в дългосрочен план, тъй като последователите ви най-вероятно ще пожелаят да се отпишат от това да получават информация от вас. Инструменти като Bloglovin също може да публикува от ваше име в социалните мрежи.

Ако имате YouTube канал, през който добавяте видео клипове към своите статии и публикации,  можете да пуснете кратък тийзър преди публикуването на статията си, която да “сигнализира” на последователите ви да са в очакване на интересен материал или  друго нещо, което да ги заинтригува. Като се има предвид широката аудитория във Facebook, тийзъра може да бъде публикуван и там за да има още по-голям обхват.

Slideshare също може да ви помогне ако имате подходящо съдържание за такъв тип промотиране – с графики, инфографики, презентации. Можете да използвате функцията “embed”, за да поставите каченото в Slicdeshare във вашия блог.

 Познат начин да привелече потребители, да съберете имейл адреси или просто да промотирате съдържанието си, е организирането на конкурси. Една или повече добре подбрани награди според интересите на потребителители ви могат да ви помогнат да разширите общността си и и да повишите броя на абонати.

Без значение какви начини за промотиране, ще използвате, нашият съвет е да избягвате просто да публикувате линкове. Читателите имат нужда да видят нещо, което да ги привлече към блога или уебсайта ви, от текст, който да привлече вниманието им. Той не трябва да залъгва очакванията на читателите, нито да дава прекалено много информация за всичко, за което ще се говори с статията.

Кои са най-успешните начини за промотиране при вашите читатели?

 

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове: , , , , ,

Оставете отговор

Промотиране на афилиейт съдържание

Публикувано на 7.09.2015 от Desislava

promotirane-na-sydyrjanieto

В афилиейт маркетинга е хубаво да се набляга на статии с evergreen съдържание, с текстове които ще конвертират дългосрочно. Но дали би било достатъчно да напишете статия на някаква тема и просто да чакате да стане популярна, добре индексирана и хиляди интернет потребители да започнат да търсят повече информация за нея? Бихме казали не. Онлайн, борбата за вниманието на потребителите е жестока. Нужно е едновременно да създавате качествено съдържание, но и да подберете правилните методи и похвати да го промотирате.

Днес бихме желали да ви помогнем с някои съвети за това как може ефектино да промотирате съдържанието на блога/ уебсайта си. Първото място за разпространение на статиите, които пишете в своя блог е разбира се Facebook, най-голямата социална мрежа, която  е превзела българското онлайн пространство. Като начало, можете да промотирате статиите си чрез стената на собствения си профил. Ако имате голям брой от приятели, ще е добре да ги разделите на групи на база интереси така че да споделяте съдържанието според него.

blog_img

Промотиране чрез Facebook

Промотирането може да се извършва чрез отделните Facebook страници (онлайн общности). Не забравяйте, че можете да промотирате една публикация на няколко пъти стига да се уверите, че е минало достатъчно време между отделните публикации. Нашият съвет е да изчакате поне седмица преди да пуснете статията повторно. Ако броя на посещенията не ви задоволява или просто бихте искали да разширите аудиторията си, можете да изберете да спонсорирате публикациите си.

Промотиране чрез Facebook групи

Друг ресурс чрез който имате възможността да промотирате статиите от блога или уебсайта си са Facebook групите. Това което трябва да вземете под внимание обаче, е дали дадената група има специфични правила, тъй като в противен случай рискувате да бъдете заклеймени като спамери. Съществуват групи за дискусии, чийто правила не позволяват да промотирате и групи създадени специално за споделяне на статии. Ако имате приложение за публикуване във Facebook групи, ви съветваме да го използвате внимателно. Неведнъж Facebook е прекратявал профили поради извършване на спам в групи.

Друга соиална група, където можете да промотирате съдържанието си е Twitter. Въпреки, че не се радва на същата популярност като Facebook в България, би могло да ви донесе допълнителен трафик. 

Google+ също е подходящо място за разпостраняване на информация. Може би го подценявате и си мислите, че тази платформа не е от значение, но не забраяйте че е  Google продукт, което само може да означава допълнително видимост и индексиране. Доказано е че статии, които са били споделени и в Google+ се радват на по-високи позиции в класирането на Google резултатите. Както в Twitter или Facebook, можете да публикувате повече пъти дадена статия в разумни интервали от време.

За по-добро позициониране в Google имате на разположение, както поставените линкове в други онлайн среди, релевантни коментари в различни блогове, така и линковете, които препращат към тази тема в блога ви. Важно е да сте видими там, където имате да кажете нещо, но и да подчертаете вече постигнатите резултати в дадена тема.

Предлагайте на посетителите си възможността да се абонират за статиите и публикациите ви чрез имейл или чрез други инструменти като например Bloglovin. По този начин, те ще получават известия при всяка нова статия, която напишете. Можете и да разпращате информационни бюлетини на определени, по-добре кратки, интервали от време. Запомнете обаче, че е много важно да поддържате този навик. Получените мейли в случайно избрано време без точно определено разписание за тази цел, може да ви навреди в дългосрочен план, тъй като последователите ви най-вероятно ще пожелаят да се отпишат от това да получават информация от вас. Инструменти като Bloglovin също може да публикува от ваше име в социалните мрежи.

Ако имате YouTube канал, през който добавяте видео клипове към своите статии и публикации,  можете да пуснете кратък тийзър преди публикуването на статията си, която да “сигнализира” на последователите ви да са в очакване на интересен материал или  друго нещо, което да ги заинтригува. Като се има предвид широката аудитория във Facebook, тийзъра може да бъде публикуван и там за да има още по-голям обхват.

Slideshare също може да ви помогне ако имате подходящо съдържание за такъв тип промотиране – с графики, инфографики, презентации. Можете да използвате функцията “embed”, за да поставите каченото в Slicdeshare във вашия блог.

 Познат начин да привелече потребители, да съберете имейл адреси или просто да промотирате съдържанието си, е организирането на конкурси. Една или повече добре подбрани награди според интересите на потребителители ви могат да ви помогнат да разширите общността си и и да повишите броя на абонати.

Без значение какви начини за промотиране, ще използвате, нашият съвет е да избягвате просто да публикувате линкове. Читателите имат нужда да видят нещо, което да ги привлече към блога или уебсайта ви, от текст, който да привлече вниманието им. Той не трябва да залъгва очакванията на читателите, нито да дава прекалено много информация за всичко, за което ще се говори с статията.

Кои са най-успешните начини за промотиране при вашите читатели?

 

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2020 Conversion Marketing