Рекламодатели, внимание! В тази статия насочваме вниманието си към вас и ще ви представим 5 успешни “К” тактики, с които може да привлечете повече афилиати към вашата афилиейт програма. Основен момент в управлението на една афилиейт програма е изграждането на ясна стратегия за развитие на канала и много често постигането на целите е свързано и с привличане на повече афилиати на борда. Как може да се случи това? Отговорът – днес в статията.
5 успешни “К” тактики, с които ще привлечете повече афилиати
1. Конкурси
Да! Хайде, на състезание! 🙂
Практиката показва, че това е изключително успешна тактика, с която може да мотивирате настоящите си афилиати и да привлечете други на борда! Състезанието ще доведе до увеличаване на трафика, конверсиите и броя на активните афилиати не само в краткосрочен план, но и в дългосрочен. Заслужава си да опитате!
Помислете за игра и обвържете наградите с броя на регистрираните конверсии. Обърнете внимание на наградите, те са много важен елемент от състезанието, защото от тях зависи мотивацията на афилиатите за участие в играта.
Съвет: Препоръчително е бонусите да са поне 3, за да имат шанс повече афилиати да грабнат награда. Предизвикайте ги с нещо интересно и което не биха изпуснали!
2. Комисиона
Комисионата е важен фактор за афилиатите при избора на рекламодатели за реклама. Ако комисионата е прекалено ниска, това би ги отказало да рекламират. Смятате ли, че комисионата ви отказва афилиатите да започнат да ви рекламират?
Каква е вашата комисиона ?
Направете проучване и разберете каква комисиона предлагат другите рекламодатели в платформата и къде се позиционира вашата спрямо тяхната.
Ефектът на по-високата комисиона
Колкото повече, толкова повече!
По-високата комисиона има положителен ефект върху афилиейт програмата и може да ви привлече повече афилиати. Ако на база направените анализи и проучване смятате, че е възможно комисионата ви да отказва афилиатите да ви рекламират, може да опитате да я увеличите временно, в зависимост от калкулациите ви, и да анализирате ефекта. Интересно ще бъде да съчетаете увеличаването на комисионата с предстояща промоционална кампания в онлайн магазина, което допълнително би засилило ефекта.
3. Конверсии
В рамките на колко дни обработвате конверсиите си?
В третото “К” ще поговорим за бързата обработка на конверсиите! Безспорно това е фактор, който също е от особена важност за афилиатите. За всеки рекламодател в платформата е видим показателят “Среден срок за одобрение на комисионите” и колкото по-кратък е той, толкова по-бързо афилиатите ще виждат резултата от усилията си в профила. Това би ги мотивирало да започнат да ви рекламират, защото ще имат по-кратък срок на възвръщаемост на инвестицията и усилията си, така че обърнете внимание на това.
4. Кампании
Колко често качвате нови кампании с банери в платформата?
Колкото по-често, толкова по-добре. Винаги сме ви съветвали да бъдете активни и често да качвате нови рекламни материали за афилиатите. Всеки път, когато качите нови кампании с банери в платформата, вашата кампания може да се визуализира в dashboard-а на афилиатите, което е страхотна възможност да достигнете до повече афилиати и да привлечете нови на борда. Може да експериментирате и със заглавието на кампанията и да тествате нещо различно, което би се отличило от останалите кампании и да привлече вниманието.
5. Комуникация
По какъв начин комуникирате афилиейт програмата си?
Няма нищо лошо да споделите с вашите потребители, че имате активна афилиейт програма, с която освен ваши потребители те биха могли да станат и ваши афилиейт партньори и да печелят добре! 🙂
Можете да добавите в сайта си специална секция за афилиейт програмата. Представете условията си, бизнеса си, опишете какви биха били предимствата за афилиата, ако стане ваш партньор и защо да го направи. Също така, може да използвате и Facebook страницата си или други канали, където бихте могли да добавите информация за програмата си и да предложите на потребителите ви да станат ваши афилиейт партньори и да печелят заедно с любимия си бранд!
5 успешни “К” тактики, с които ще привлечете повече афилиати
1.Конкурси » 2. Комисиона » 3. Конверсии » 4. Кампании » 5. Комуникация
Ще ги тествате ли?