До сега афилиатите, които промотираха в уебсайтове WordPress се радваха на плъгина за автоматично конвертиране на линкове. Днес имаме добри новини и за тези, които предпочитат други CMS платформи. Вашето мнение е много важно за нас и затова продължаваме заедно да търсим автоматизиращи решения за растеж на продуктивността и намаляване на времето за работа чрез афилиейт маркетинг.
Днес стартираме нов скрипт за автоматично генериране на афилиейт линкове. Новата функционалност идва на помощ на афилиати с най-различни проекти за промотиране като преимуществото е, че може да се използва при всякакъв тип уебсйатове (вкл. WordPress). Целта му е да улеснява афилиатите и да намалява времето за работа чрез автоматичното конвертиране на директните линкове в афилиейт такива.
Преимущества:
- Директните линкове се конвертират в афилиейт линкове само, когато потребителят извърши клик върху тях.
- Можеш да добавиш допълнителен параметър, с който да различаваш конвертираните от скрипта линкове от другите линкове, които са конвертирани от афилиейт профила;
- Можеш да изключиш дадени рекламодатели от автоматичното генериране на линкове в случаите, в които методите за промотиране, които използваш, не се вписват в общите им условия;
- Работи на всяка платформа;
- При активиране, на който и да е нов рекламодател в Profitshare, скриптът започва да функционира включително и за него. Ако даден рекламодател стане неактивен, скриптът няма да конвертира линковете, които водят към неговата страница.
Скриптът се използва и добавя много лесно. Всички инструкции за интегриране се намират в профила на Profitshare, в секцията „Добави линк за промотиране“ ->В полето „Генерирай скрипт за автоматични линкове“.
При настройка на скрипта трябва да отбележите уебсайта, в който желаете да работи.
Ето как изглежда скрипта за автомотично генериране на линкове Profitshare:
Скриптът е несинхронен така че не пречи на зареждането на уебсайтовете. Поставянето се прави в кода на уебсайта между елементите <body> </body> и работи при потребилите, които не са деактивирали Java Script. (процентът на потребителите, които са деактивирали JavaScript е много малък).
Обикновено тези скриптове се поставят преди затварянето на тага </body>. Въпреки това ако един от елементите на страницата остане незареден, е възможно скрипта да не се задейства (или да се задейства със закъснение). Затова препоръчваме да го поставите в по-горен елемент от кода на страницата.
Както винаги сме отворени към предложения от ваша страна. Оставяйте ни впечатленията си за скрипта в секцията за коментари или на адрес support@profitshare.bg
Защо нямате телефон за връзка?!?
Здравейте,
Имаме телефон за връзка. Можете да го намерите тук: http://profitshare.bg/contact
Дали използването на този инструмент е негативно по отношение на СЕО?!
This is a good tip particularly to those new to the blogosphere.
Short but very accurate info? Thanks for sharing this
one. A must read article! https://www.gifts4promo.co.uk