Седмичник по онлайн маркетинг #29

Публикувано на 4.02.2016 от Profitshare

29

Да бъдете иновативни във всеки момент може да се окаже  доста трудно начинание. За да изпълните целите си,  понякога чувствате нуждата да се вдъхновите от други материали. В този смисъл, изданието на седмичника по онлайн маркетинг ще насочи вниманието ви към това как да преборите липсата на креативност, но и не само. Научете още сега за какво става въпрос.

[Инфографика] 20 източника на вдъхновение за качествено маркетингово съдържание

Трудно e постоянно да създавате ново съдържание, а още повече то да бъде и качествено в същото време. То трябва да бъде релевантно и трябва да привлича възможно най-точната аудотрия която да ви донесе желаните резултати. От друга страна трябва да си зададете и въпроса: „Коя, де факто, е аудиторията, която наистина ви интересува?“ За да преминете през тези тежки моменти, в тази инфографика ще намерите няколко източници на вдъхновение, които могат да ви помогнат да подобрите креативността си.

7 характеристики, които ще ви помогнат да станете истински маркетьори

Никой не се ражда научен, нито пък се научава от първия ден на всички неща, които трябва да знае един човек, който се заминава с дигитален маркетинг. Този въпрос не би трябвало да ви плаши, а по-скоро би трябвало да ви помогне да осъзнаете факта, че всичко може да бъде научено. Ако терминът CHARGED (от английски език) нищо не ви говори, значи тази статия задължително трябва да бъде прочетена. След като разберете значението на всяка една дума от нея, остава да приложите нещата на практика.

Facebook, целева страница или уебсайт?

Всеки ден се сблъскваме с различни методи за промотиране и вече не знаем по кой път да хванем, за да добием най-много конверсии. Дали Facebook е най-добрият метод, чрез който можме да рекламираме? Или пък една добре направена целева страница може би? Да не забравяме, че уебсайтът също е отлично решение. Тук можете да намерите отговор всички тези въпроси.

7 полезни съвета за това как да се преборите със скучното съдържание

По принцип много уебсайтове не публикуват най-показателната информация за своите читатели и това води до спад в броя на посещенията. За да се предпазите от такива ситуации, тази статия ще ви покаже 7 полезни метода, които ще ви отведат на следващото ниво и по-точно към това да трансформирате скучното съдържание в истонско оръжие за повече трафик.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #29

Публикувано на 4.02.2016 от Profitshare

29

Да бъдете иновативни във всеки момент може да се окаже  доста трудно начинание. За да изпълните целите си,  понякога чувствате нуждата да се вдъхновите от други материали. В този смисъл, изданието на седмичника по онлайн маркетинг ще насочи вниманието ви към това как да преборите липсата на креативност, но и не само. Научете още сега за какво става въпрос.

[Инфографика] 20 източника на вдъхновение за качествено маркетингово съдържание

Трудно e постоянно да създавате ново съдържание, а още повече то да бъде и качествено в същото време. То трябва да бъде релевантно и трябва да привлича възможно най-точната аудотрия която да ви донесе желаните резултати. От друга страна трябва да си зададете и въпроса: „Коя, де факто, е аудиторията, която наистина ви интересува?“ За да преминете през тези тежки моменти, в тази инфографика ще намерите няколко източници на вдъхновение, които могат да ви помогнат да подобрите креативността си.

7 характеристики, които ще ви помогнат да станете истински маркетьори

Никой не се ражда научен, нито пък се научава от първия ден на всички неща, които трябва да знае един човек, който се заминава с дигитален маркетинг. Този въпрос не би трябвало да ви плаши, а по-скоро би трябвало да ви помогне да осъзнаете факта, че всичко може да бъде научено. Ако терминът CHARGED (от английски език) нищо не ви говори, значи тази статия задължително трябва да бъде прочетена. След като разберете значението на всяка една дума от нея, остава да приложите нещата на практика.

Facebook, целева страница или уебсайт?

Всеки ден се сблъскваме с различни методи за промотиране и вече не знаем по кой път да хванем, за да добием най-много конверсии. Дали Facebook е най-добрият метод, чрез който можме да рекламираме? Или пък една добре направена целева страница може би? Да не забравяме, че уебсайтът също е отлично решение. Тук можете да намерите отговор всички тези въпроси.

7 полезни съвета за това как да се преборите със скучното съдържание

По принцип много уебсайтове не публикуват най-показателната информация за своите читатели и това води до спад в броя на посещенията. За да се предпазите от такива ситуации, тази статия ще ви покаже 7 полезни метода, които ще ви отведат на следващото ниво и по-точно към това да трансформирате скучното съдържание в истонско оръжие за повече трафик.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: