Седмичник по онлайн маркетинг #18

Публикувано на 27.10.2015 от Profitshare

18

Днес ще насочим вниманието си към онлайн публиката и нейните нужди, защото както във всеки бизнес, потребителя е основната пионка в схемата, която сте си създали през времето. По този начин това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви донесе нова и полезна информация свързана с различните подходи, които трябва да имате предвид, ако не желате положения труд да бъде напразен. Също така ще намерите и редица полезни съвети, чрез които да избегнете евентуалните проблеми в случаите, когато подобрявате стария си сайт.

10 жизнено важни въпроса, които трябва да зададете на своите потребители

Изключително често се случва да имате нужда от отговорите на различни въпроси от страна на потребителите. Трябва да знаете, че няма как да ги разберете, ако не им зададете съответните въпроси. Google Analytics може да ви пoмогне със значителна информация, въпреки че никога не казва „цялата история“.  Ако искате да разберете кои са най-важните въпроси, чрез които да получите желаните отговори от вашата аудитория, прочетете тази статия.

[Инфографика] Как да преобразите вашия уебсайт без да провалите бизнеса си

Може би поне веднъж ви е минавало през главата да промените вида на сайта си. Без значение дали конверсията не е била добра или просто ви е писнало от стария облик, винаги ще имате няколко притеснения: „Дали новата версия ще работи добре при всички браузъри?“, „Дали ще намалее скоростта на зареждане на страниците?“, „Как ще се повлияят конверсиите?“ или „Как ще се променят SEO резултатите?“ и т.н. Научете от тук как да се справите в този момент от живота на вашия уебсайт без да намалеят продажбите ви.

5 Въпроса, с които да изберете правилната структура на вашия уебсайт

В онлайн маркетинга всички искаме в определен момент да спечелим колкото може повече територия и да сме видими навсякъде. Ако смятате, че сега е моментът да лансирате бизнеса си на шир и длъж, тогава ще ви бъде полезно да да прочетете тази статия. Алейда Солис (searchengineland.com) дава 5 въпроса, които ще ви помогнат да насочите вниманието си в интернационална посока. Структурата на сайта ви ще бъде от огромна важност ако успеете да привлечете чуждестранни клиенти, които да закупуват продуктите/услугите ви.

Ясни отговори, без колебания

Истинският успех в онлайн маркетинга зависи от изключително много елементи, а аудиторията е един от най-важните фактори, които трябва да имате предвид, ако действително желаете бизнеса ви да работи. В този смисъл отговорът „зависи от ситуацията“ няма да донесе особено много позитиви понеже по този начин ще докажете, че не ви интересува тяхната ситуация. По същия начин отговорът „зависи“ може да не бъде сметнат за отговор изобщо. Избягвайте да правите тази грешка и прочетете повече по темата тук.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #18

Публикувано на 27.10.2015 от Profitshare

18

Днес ще насочим вниманието си към онлайн публиката и нейните нужди, защото както във всеки бизнес, потребителя е основната пионка в схемата, която сте си създали през времето. По този начин това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви донесе нова и полезна информация свързана с различните подходи, които трябва да имате предвид, ако не желате положения труд да бъде напразен. Също така ще намерите и редица полезни съвети, чрез които да избегнете евентуалните проблеми в случаите, когато подобрявате стария си сайт.

10 жизнено важни въпроса, които трябва да зададете на своите потребители

Изключително често се случва да имате нужда от отговорите на различни въпроси от страна на потребителите. Трябва да знаете, че няма как да ги разберете, ако не им зададете съответните въпроси. Google Analytics може да ви пoмогне със значителна информация, въпреки че никога не казва „цялата история“.  Ако искате да разберете кои са най-важните въпроси, чрез които да получите желаните отговори от вашата аудитория, прочетете тази статия.

[Инфографика] Как да преобразите вашия уебсайт без да провалите бизнеса си

Може би поне веднъж ви е минавало през главата да промените вида на сайта си. Без значение дали конверсията не е била добра или просто ви е писнало от стария облик, винаги ще имате няколко притеснения: „Дали новата версия ще работи добре при всички браузъри?“, „Дали ще намалее скоростта на зареждане на страниците?“, „Как ще се повлияят конверсиите?“ или „Как ще се променят SEO резултатите?“ и т.н. Научете от тук как да се справите в този момент от живота на вашия уебсайт без да намалеят продажбите ви.

5 Въпроса, с които да изберете правилната структура на вашия уебсайт

В онлайн маркетинга всички искаме в определен момент да спечелим колкото може повече територия и да сме видими навсякъде. Ако смятате, че сега е моментът да лансирате бизнеса си на шир и длъж, тогава ще ви бъде полезно да да прочетете тази статия. Алейда Солис (searchengineland.com) дава 5 въпроса, които ще ви помогнат да насочите вниманието си в интернационална посока. Структурата на сайта ви ще бъде от огромна важност ако успеете да привлечете чуждестранни клиенти, които да закупуват продуктите/услугите ви.

Ясни отговори, без колебания

Истинският успех в онлайн маркетинга зависи от изключително много елементи, а аудиторията е един от най-важните фактори, които трябва да имате предвид, ако действително желаете бизнеса ви да работи. В този смисъл отговорът „зависи от ситуацията“ няма да донесе особено много позитиви понеже по този начин ще докажете, че не ви интересува тяхната ситуация. По същия начин отговорът „зависи“ може да не бъде сметнат за отговор изобщо. Избягвайте да правите тази грешка и прочетете повече по темата тук.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: