Седмичник по онлайн маркетинг #22

Публикувано на 1.12.2015 от Profitshare

22

Ключовите думи, качественото съдържание, кликовете, конверсиите и т.н. всички те имат много голямо значение за това онлайн бизнеса ви да работи истински добре и да заслужава всички инвестиции, които правите. Повечето от социланите мрежи се оказаха доста полезни за онлайн маркетинга понеже чрез тях могат да се изпратят информация, интереси, идеи и т.н. към голяма общност от хора. В този смисъл, текущото издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви предостави важна информация, ако сте заинтересовани в гореопоменатото.

[Инфографика] Какво представлява социалната мрежа за бизнеса

Социалната медия от година на година става все по-важна стратегия за онлайн маркетинга. Много експерти са изследвали въздействието на този инструмент върху бизнеса понеже са искали да видят колко добре се интегрира той в оналйн маркетинга. Фактът, че Facebook е най-популярната мрежа не учудва никого. Въпреки това обаче, много бизнеси са насочили вниманието си и към други мрежи. За да научите каква е истинската стойност, която социалната медия може да донесе на вашия бизнес, прегледайте сега тази инфографика.

6 стъпки, за да повишите онлайн трафика си

Правилното съобщение на правилното място в точния момент пред правилната аудитория. Всички те са успешните елементи, които всеки блогър иска да достигне, за да оптимизира резултатите и за да донесе колкото може, повече трафик в блога си. Следвайки шестте стъпки от тази статия, блогът ви ще има дълъг и успешен живот.

Зад всеки клик се намира реален човек

Всеки от вас знае важността на данните, които носят маркетинговите кампании. Все пак понякога може да сте прекалено фокусирани в тези сметки и да пропуснете реалносттa и по-точно факта, че зад всеки клик се намира реален човек. Създавайки по-добро маркетингово изживяване за съответния човек, това ще донесе по-добри резултати за вас. Тук ще научите повече за трите основни съставки, с които можете да забъркате стратегията за своята марка, но и за човека, който ще кликне, за да я опознае.

5 стъпки към качественото съдържание

Дори и на пръв поглед да изглежда лесно да създадете качесвено съдържание, за съжаление това не е толкова просто. Не можете винаги да се базирате на фразата „Трябва само да създадете качествено съдъжание и трафика ще потече в сайта ми“. Имате нужда от нещо повече. Наистина, понякога може да имате късмет и всичко да заработи от самосебе си, но ако някой каже, че това да създадете маркетинг съдържание е лесно, той определено греши. Колко от вас са се справяли перфектно с тази задача от първия път? За тези които се намират на този етап, препоръчваме тази статия.

Ключови думи, които се намират под носа ви

Да предположим, че сте направили правилните проучвания и се създали перфектната стратегия, за да приложите онези ключови думи, които смятате за „носещи конверсии“. Да кажем, че сте започнали да прилагате перфектния план и сте сигурни, че усилията ви няма да бъдат напразни. Все пак какво ще се случи, когато ключовите думи не са релеванти за търсачките? Тогава ще забележите, че съществуват повече възможности, за които не сте се замисляли и не сте използвали. Прочетете тук повече за възможностите, които може би са минали покрай вас и не сте ги забелязали.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #22

Публикувано на 1.12.2015 от Profitshare

22

Ключовите думи, качественото съдържание, кликовете, конверсиите и т.н. всички те имат много голямо значение за това онлайн бизнеса ви да работи истински добре и да заслужава всички инвестиции, които правите. Повечето от социланите мрежи се оказаха доста полезни за онлайн маркетинга понеже чрез тях могат да се изпратят информация, интереси, идеи и т.н. към голяма общност от хора. В този смисъл, текущото издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви предостави важна информация, ако сте заинтересовани в гореопоменатото.

[Инфографика] Какво представлява социалната мрежа за бизнеса

Социалната медия от година на година става все по-важна стратегия за онлайн маркетинга. Много експерти са изследвали въздействието на този инструмент върху бизнеса понеже са искали да видят колко добре се интегрира той в оналйн маркетинга. Фактът, че Facebook е най-популярната мрежа не учудва никого. Въпреки това обаче, много бизнеси са насочили вниманието си и към други мрежи. За да научите каква е истинската стойност, която социалната медия може да донесе на вашия бизнес, прегледайте сега тази инфографика.

6 стъпки, за да повишите онлайн трафика си

Правилното съобщение на правилното място в точния момент пред правилната аудитория. Всички те са успешните елементи, които всеки блогър иска да достигне, за да оптимизира резултатите и за да донесе колкото може, повече трафик в блога си. Следвайки шестте стъпки от тази статия, блогът ви ще има дълъг и успешен живот.

Зад всеки клик се намира реален човек

Всеки от вас знае важността на данните, които носят маркетинговите кампании. Все пак понякога може да сте прекалено фокусирани в тези сметки и да пропуснете реалносттa и по-точно факта, че зад всеки клик се намира реален човек. Създавайки по-добро маркетингово изживяване за съответния човек, това ще донесе по-добри резултати за вас. Тук ще научите повече за трите основни съставки, с които можете да забъркате стратегията за своята марка, но и за човека, който ще кликне, за да я опознае.

5 стъпки към качественото съдържание

Дори и на пръв поглед да изглежда лесно да създадете качесвено съдържание, за съжаление това не е толкова просто. Не можете винаги да се базирате на фразата „Трябва само да създадете качествено съдъжание и трафика ще потече в сайта ми“. Имате нужда от нещо повече. Наистина, понякога може да имате късмет и всичко да заработи от самосебе си, но ако някой каже, че това да създадете маркетинг съдържание е лесно, той определено греши. Колко от вас са се справяли перфектно с тази задача от първия път? За тези които се намират на този етап, препоръчваме тази статия.

Ключови думи, които се намират под носа ви

Да предположим, че сте направили правилните проучвания и се създали перфектната стратегия, за да приложите онези ключови думи, които смятате за „носещи конверсии“. Да кажем, че сте започнали да прилагате перфектния план и сте сигурни, че усилията ви няма да бъдат напразни. Все пак какво ще се случи, когато ключовите думи не са релеванти за търсачките? Тогава ще забележите, че съществуват повече възможности, за които не сте се замисляли и не сте използвали. Прочетете тук повече за възможностите, които може би са минали покрай вас и не сте ги забелязали.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: