Намирайки се в края на годината, подготовката за празниците натоварва допълнително ежедневието и определено трябва извадите скрити енергийни резерви, за да завършите годината по най-добрия възможен начин. Тук не става дума само от гледна точка на конверсиите. Трябва привелчете и да изумите аудиторията си чрез всички възможни методи, които имате на разположение и да дадете всичко от себе си за тези, на които се очаква да предоставите най-добрите услуги в сферата на онлайн пазаруването.
Изненадвайте аудиторията си
Маркетьорите се опитват да създадат качествено съдържание за своята аудитория, въпреки че често, ако не сте внимателни, можете да паднете в капана на монотонността и да започнете да започнете да отегчавате. Този аспект би трябвало да представлява едно от основните неща, за които да внимавате без значение от кампанията, която извършвате. Изненадвайки аудторията си, вие я ангажирате. Ако сме успели да събудим любопитството ви до такава степен, че да вземете нужните мерки, за да разнообразните живота на своите потребители, тогава прочетете тази статия.
Как да пренасочвате с Instagram Ads
Една от темите в едно скорошно събитие за social media, беше именно за “Instagram Ads”. Темата започна със сравенение между рекламите във Facebook и рекламите в Instagram. Знаехте ли, че те могат да повишат осезаемо трафика и продажбите на един сайт? Ако искате да видите как изглеждат рекламите в Instagram и как работят в полза на бизнеса ви, тогава тази статия е за вас. По този начин ще знаете как да управлявате бюджетите така че да не се събудите в края на годината с повече загуби отколкото печалби.
В търсене на една гениална идея
Винаги търсим перфкетната рецепта и най-добрите идеи, чрез които да избутаме най-отпред своята марка. А какво става, когато креативността ни обърне гръб? Какво трябва да правим в онези ситуации, когато нищо не ни идва на ум? Авторът Peter Minnium (marketingland.com) ни разкрива няколко ключови начина да стимулираме креативните си идеи така че сценария винаги да бъде различен и по изобретателен от този на конкуренцията. Научете от тук как да бъдете успешни в дигиталния свят.
Държанието на потребителите в процеса на пазаруване
Със сигурност един от основните въпроси, който си задават администраторите на сайтове е:”Кое кара потребителите да не завършват поръчките си?” Ако и вие сте в същата ситуация, вероятно не сте най-щастливите хора на планетата, понеже висок процент на изоставяне на количката означава доста загуби. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг ви носи обяснения и анализи, за да не се сблъсквате с подобни проблеми в бъдеще.
Последни подготовки в онлайн пространството
С наближаването на празниците, както сайтовете така и уличните магазини биват посещавани от повече посетители. За да успеете да се справите със ситуацията, трябва да се подсигурите, че наистина сте готови да предложите най-добрите условия, за да могат тези, които пазаруват от вас да запомнят това приятно изживяване. В този смисъл, през месеца на подаръците и на продажбите ви предлагаме няколко полезни съвети така че да не останете неподготвени на прага на зимните празници.