В този брой на седмичника, вие ще научите нови начини да промотирате чрез Instagram, също да подобрите стратегията си и с помощта на няколко трика да превърнете продуктите си в звездни. Не забравяйте, че трябва да оцените и анализирате резултатите с подходящите показатели.
8 прости трика с които да добавите блясък към вашите продукти
Това как клиентите виждат продукта има важна роля в успеха при продаважбата на вашия продукт. В тази статия ще ви запознаем с комцепния от 8 трика с които да превърнете вашите продукти в бляскави. Ще научите, че е много важно да използвате професионални изображения на продуктите, да създавате качествено съдържание и не на последно място да наемете качествен персонал, които да разбира клиентите и да се съсредоточи към елементите които отличават вашия продукт от останалите.
Как да измерите въздействието на съдържанието ви в социалните медии?
Показателите като споделяния, брой харесвания и коментари, до голяма степен се отразяват на способността ви да разпространявате съдържанието си в социалните мрежи. Но как да разберете дали постигате целта си? От тук може да разберете как да тълкувате тези данни, какви други показатели трябва да се следят и как да създадете своя стратегия, основаваща се на съдържанието.
4 начина, с които може да промотирате продуктите си в Instragram
Мислили ли сте за това, как може да използвате Instagram за да увеличите продажбите на продуктите си? В тази статия ще намерите 4 начина, с които да промотирате вашият онлайн бизнес или вашите продукти, като използвата тази среда. Може да увеличите трафика на сайта ви чрез конкурс в Instragram. Ще научите също как да привлечете вниманието на потребителите с помощта на видео и спонсорирани реклами с атрактивни изображения.
Как да подобрите своята онлайн стратегия за прoмотиране в 3 лесни стъпки
Тази статия ще ви покаже необходимите стъпки, които трябва да предприемете за да подобрите вашата стратерия за по-добро онлайн съдържание: Направете списък на проблемите на клиентите и изберете само тези, на които можете да отговорите, да решите проблемите им или да им предложите безплатни решения.По този начин ще добавите стойност и ще повишите имиджа на бизнеса си, но също така ще помогнете на клиентите си.
Получете повече информация за вашата аудитория във Facebook
Тази статия от седмичника ви дава възможност да разберете как чрез специален доклад във Facebook можете разберете разнообразна и поведенческа информация за феновете на страницата ви, както и за всяка друга създадена от вас аудитория.