В това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще откриете как можете да организирате по-добре своята работа с помощта на диаграмите на Gantt. Също така ще научите и нови начини да оптимизирате процентът на реализация (конверсия) и да мерите правилно колко добре вашия бизнес ангажира потребителите.
Как и защо да използвате диаграмата на Gantt
Диаграмата Gantt представлява проста графика, в която се съдържат дейностите, свързани с вашия проект, датите, на които са започнали, както и крайните им срокове. Въпреки че сега съществуват множество сложни програми, които могат да ви помогнат да проследите прогреса си, тази диаграма може да бъде най-доброто решение за определени по-прости проекти. Научете от тази статия какви са нужните стъпки, които да предприемете, за да създадете една такава графика и защо е полезно да я използвате.
5 техники за оптимизиране на конверсиите, с които ще подобрите позицията си в търсачки и резултатите си
SEO оптимизацията, както и тази на конверсиите имат символична връзка, базирайки се една на друга, за да могат да функционират. Петте препоръчителни техники са: да определите една ясна цел на сайта си, да създадете съдържание, което да ви носи конверсии, да акцентирате на изображенията, да елиминирате флаш елементите от сайта и да не спирате да изпробвате. Научете повече информация от тази статия.
Как да измервате правилно до каква степен вашия бизнес успява да ангажите потребителите
Без значение дали говорим за онлайн или офлайн маркетинг, платен или органичен, трябва да анализираме действията, които ни носят резултати и начина, по който хората отговарят на създаденото от нас съдържание. Прочетете в тази статия какво действително означава ангажирането и кои индикатори трябва да следите, за да направите точен и пълен анализ.
4 начина, по които вашите служители от екипа за социални мрежи могат да участват в успеха на вашия бизнес
Научете от тук четири дейности, чрез които социалните мрежи могат да помогнат, при развиването на вашия бизнес. Със сигурност могат да бъдат направени много повече неща от това служителите да се занимават единствено със онлайн обкръжението. Например могат да предоставят информация свързана с позиционирането на нови ниши на пазара или да предлагат поддръжка при лансиране на нови продукти, както и да помагат при разпространяването на съдъжанието от други среди или да създават връзки с важни хора от съответната сфера.