Един от най-важнитте аспекти на един бизнес е той да присъства онлайн, а известираните средства за маркетинг винаги са от голямо значение. Текущото издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви запознае със средствата, които можете да използвате, за да бъдете забележими без значение дали имате местен бизнес, собствен блог или просто искате да се показвате на първо място в търсачките. Важно е да останете свързани с вируалния свят.
6 полезни съвета, чрез които да покажете лоялност към потребителите си в социалните мрежи
Въпреки че най-често желаете възможно най-голям брой потребители, всъщност най-трудното е да ги поддръжате аквитни през цялото време. Един загубен клиент може да означава много по-голям проблем отколкото изглежда на пръв поглед и може да донесе много негативи на бизнеса ви. За да избегнете такива ситуации, научете от тази статия 6 метода, чрез които можете да откриете повече за тях. Тази информация ще ви помогне да изградите успешни отношения с вашите потребители за по-дълъг период от време.
11 начина да конвертираш читателите на блога си в свои клиенти
Да познавате читателите си както самите себе си. Това би бил един от най-добрите съвети, ако искате наистина искате да конвертирате читателите си в свои клиенти. Понеже не можете да си позволите да прахосвате времето си, трябва да се сигурни, че винаги съдържанието на блога ви предоставя най-добрите съобщения и ви помага да увеличите броя на клиентите си. Тук ще намерите още съвети и техники, които ще ви бъдат полезни, за да разрешите мистерията на успешните блогове.
Как да оптимизирате публикациите във Facebook от гледна точка на своята аудитория
Най-добрите публикации носят след себе си най-голям брой харесвания, споделяния и коментари. За да имате успех с тях, трябва винаги да изпращате най-значимите неща. Facebook е социалната мрежа, която може да ви помогне да научите повече за държанието и предпочитанията на вашата аудитория, а Kiera Stein (http://www.socialmediaexaminer.com) ни показва в тази статия как можете да оптимизирате публикациите във Facebook използвайки предпочитанията на вашата аудитория.
21 метода за подобряване на рекламите Facebook Ads чрез таргетиране
Когато инвестирате големи бюджети за реклама във Facebook е нормално да имате и големи очаквани за резултатите които ще постигнете. Мислите ли обаче, че сте направили всички нужни настройки, за да могат рекламите да заработят добре? Какво мислите за таргетирането на потенциалните потребители с помощта на тези реклами? Ще имате възможността да идентифицирате правилнилния метод за вашия бизнес, за да създадете най-добрите рекламни кампании с Facebook Ads.
6 SEO статистики от локален тип, които всеки трябва да знае
Ако имате местен бизнес, би трябвало вече да знаете колко е важно да се показвате на предни позиции в търсачките. Имайки предивд, че интернет се превърна в основен източник за всички потребители, това да не присъсвате онлайн би означавало, че не желаете да се развивате. Шестте SEO статистики би трябвало да ви помогнат да оформите приоритетите си и стъпка по стъпка да намерите правилните ресурси за бъдещи проучвания.