Tази година eMAG Black Friday ще бъде на 15 ноември! Какви ще са условията за афилиейт реклама?

Публикувано на 12.11.2024 от Lili Siyanova

Тази година eMAG Black Friday ще бъде на 15 ноември

През последните години електронната търговия доказва своята устойчивост и процъфтява, до голяма степен благодарение на технологичните иновации и адаптивността на потребителите, които все повече приемат онлайн пазаруването като част от ежедневните си навици. В този контекст търговската кампания Black Friday е очаквано събитие, за което клиентите се подготвят, за да могат да купят продукт, който обичайно не биха могли да си позволят. За 12-та поредна година eMAG подготвят своя Black Friday в България, който ще бъде на 15 ноември. Продуктовите оферти за кампанията ще бъдат представени заедно с тези на хиляди Marketplace търговци и са резултат на мащабна подготовка, инвестиции и преговори с доставчици. Миналата година 3 от 4 оферти, част от eMAG Black Friday , бяха на най-ниски цени в платформата за годината* и в навечерието на изданието на кампанията за 2024 г. имаме много причини да очакваме шопинг събитието с хиляди оферти на платформата.

Какви ще са Общите условия за афилиейт реклама?


За eMAG Black Friday влиза в сила нова комисиона от 1% – валидна за всички продукти, независимо от тяхната категория. Срокът на живот на бисквитките също се променя за шопинг събитието на 48 часа. Новите бисквитки ще влязат в сила в четвъртък, 14 ноември 2024 г., в 01:59:59 ч. и ще бъдат активни до 16 ноември 2024 г. до 01:59:59 часа.

Традиционно кампанията показва актуалните тенденции в електронната търговия, като миналогодишният eMAG Black Friday подчерта тенденцията за увеличаване честотата на онлайн покупките и разнообразяване на пазарската кошница с продукти, които клиентите използват редовно: те направиха поръчки на обща стойност 60,8 милиона лева за първите 3 дни от кампанията, 17-19.11.2023 г., предпочетоха една дестинация за различни видове покупки и разнообразиха пазарските си колички. На eMAG Black Friday 2023 осреднено всеки клиент е купил средно по 3 продукта.

„Ако преди 12 години eMAG Black Friday беше голямо събитие за ИТ и електроника, днес то е станало много по-универсално, покривайки голям брой различни нужди и интереси. През последните няколко години наблюдаваме период, в който клиентите купуват от все по-разнообразни категории – по този повод eMAG стартира новия формат „магазин в магазина”, който помага на потребителите по-лесно да се ориентират в наличния асортимент. По време на eMAG Black Friday 2024 те ще имат възможност да поръчат продукти от широка гама от категории и специални оферти, покриващи нуждите на домакинствата и дори подаръци за Коледа“, казва Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

На eMAG Black Friday 2024 клиентите ще имат възможност отново да се възползват от добри цени и нетипични продуктови категории, предлагани на специални оферти. Гъвкавостта е едно от предимствата на електронната търговия, така че те ще могат да изберат доставка на поръчките си до стотици автоматизирани шкафчета за доставка на easybox, да вземат поръчките си от един от трите шоурума на компанията в България или да се доставят с куриер до избран адрес. За първи път абонатите на Genius ще имат възможност да използват услугата по време на кампанията Black Friday на eMAG в България, като по този начин ще спестят още повече време и пари с ексклузивни оферти и безплатни опции за доставка.

Въздействието на инвестициите с устойчив подход

Устойчивостта играе решаваща роля в оформянето на бъдещето на електронната търговия и eMAG има дългосрочни планове за развитие и се ангажира да работи с минимално въздействие върху околната среда. През последните няколко години на групово ниво компанията е инвестирала 43 милиона евро в складови технологии, което позволи увеличаване на консолидацията на пратките и значително намаляване на използването на опаковъчни материали. Премахната е и пластмасата от опаковките, което допълнително намалява отпечатъка върху околната среда. Доставките до автоматизирани шкафчета са друг устойчив подход, използван от eMAG, с мрежата easybox, която се разраства в България, значително намалявайки CO2 емисиите на при доставка до последната миля. Тези инвестиции позволяват на eMAG да организира едно от наистина големите търговски събития в региона и да отключи значителни възможности за електронната търговия. Екипът на логистичния център в Джойта, Румъния, подкрепен от най-ново поколение роботи и технологии, е готов да приема доставки за българския Black Friday на eMAG, като по този начин клиентите ще могат да се възползват от оптимална логистика за техните поръчки.

*Важи за периода 1.01-17.11.2023 г. и не се отнася за продукти извън платформата emag.bg.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Tази година eMAG Black Friday ще бъде на 15 ноември! Какви ще са условията за афилиейт реклама?

Публикувано на 12.11.2024 от Lili Siyanova

Тази година eMAG Black Friday ще бъде на 15 ноември

През последните години електронната търговия доказва своята устойчивост и процъфтява, до голяма степен благодарение на технологичните иновации и адаптивността на потребителите, които все повече приемат онлайн пазаруването като част от ежедневните си навици. В този контекст търговската кампания Black Friday е очаквано събитие, за което клиентите се подготвят, за да могат да купят продукт, който обичайно не биха могли да си позволят. За 12-та поредна година eMAG подготвят своя Black Friday в България, който ще бъде на 15 ноември. Продуктовите оферти за кампанията ще бъдат представени заедно с тези на хиляди Marketplace търговци и са резултат на мащабна подготовка, инвестиции и преговори с доставчици. Миналата година 3 от 4 оферти, част от eMAG Black Friday , бяха на най-ниски цени в платформата за годината* и в навечерието на изданието на кампанията за 2024 г. имаме много причини да очакваме шопинг събитието с хиляди оферти на платформата.

Какви ще са Общите условия за афилиейт реклама?


За eMAG Black Friday влиза в сила нова комисиона от 1% – валидна за всички продукти, независимо от тяхната категория. Срокът на живот на бисквитките също се променя за шопинг събитието на 48 часа. Новите бисквитки ще влязат в сила в четвъртък, 14 ноември 2024 г., в 01:59:59 ч. и ще бъдат активни до 16 ноември 2024 г. до 01:59:59 часа.

Традиционно кампанията показва актуалните тенденции в електронната търговия, като миналогодишният eMAG Black Friday подчерта тенденцията за увеличаване честотата на онлайн покупките и разнообразяване на пазарската кошница с продукти, които клиентите използват редовно: те направиха поръчки на обща стойност 60,8 милиона лева за първите 3 дни от кампанията, 17-19.11.2023 г., предпочетоха една дестинация за различни видове покупки и разнообразиха пазарските си колички. На eMAG Black Friday 2023 осреднено всеки клиент е купил средно по 3 продукта.

„Ако преди 12 години eMAG Black Friday беше голямо събитие за ИТ и електроника, днес то е станало много по-универсално, покривайки голям брой различни нужди и интереси. През последните няколко години наблюдаваме период, в който клиентите купуват от все по-разнообразни категории – по този повод eMAG стартира новия формат „магазин в магазина”, който помага на потребителите по-лесно да се ориентират в наличния асортимент. По време на eMAG Black Friday 2024 те ще имат възможност да поръчат продукти от широка гама от категории и специални оферти, покриващи нуждите на домакинствата и дори подаръци за Коледа“, казва Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

На eMAG Black Friday 2024 клиентите ще имат възможност отново да се възползват от добри цени и нетипични продуктови категории, предлагани на специални оферти. Гъвкавостта е едно от предимствата на електронната търговия, така че те ще могат да изберат доставка на поръчките си до стотици автоматизирани шкафчета за доставка на easybox, да вземат поръчките си от един от трите шоурума на компанията в България или да се доставят с куриер до избран адрес. За първи път абонатите на Genius ще имат възможност да използват услугата по време на кампанията Black Friday на eMAG в България, като по този начин ще спестят още повече време и пари с ексклузивни оферти и безплатни опции за доставка.

Въздействието на инвестициите с устойчив подход

Устойчивостта играе решаваща роля в оформянето на бъдещето на електронната търговия и eMAG има дългосрочни планове за развитие и се ангажира да работи с минимално въздействие върху околната среда. През последните няколко години на групово ниво компанията е инвестирала 43 милиона евро в складови технологии, което позволи увеличаване на консолидацията на пратките и значително намаляване на използването на опаковъчни материали. Премахната е и пластмасата от опаковките, което допълнително намалява отпечатъка върху околната среда. Доставките до автоматизирани шкафчета са друг устойчив подход, използван от eMAG, с мрежата easybox, която се разраства в България, значително намалявайки CO2 емисиите на при доставка до последната миля. Тези инвестиции позволяват на eMAG да организира едно от наистина големите търговски събития в региона и да отключи значителни възможности за електронната търговия. Екипът на логистичния център в Джойта, Румъния, подкрепен от най-ново поколение роботи и технологии, е готов да приема доставки за българския Black Friday на eMAG, като по този начин клиентите ще могат да се възползват от оптимална логистика за техните поръчки.

*Важи за периода 1.01-17.11.2023 г. и не се отнася за продукти извън платформата emag.bg.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: