Идеи за промотиране през месец октомври

Публикувано на 14.10.2015 от Profitshare

banner-halloween

През месец септември основно се купуваха неща свързани с началото на учебната година докато през месец октомври започват покупките за зимния сезон. Клиентите са се върнали от почивка, а ако до скоро летните продути се търсеха доста, сега ще се продават доста добре модните продукти, както и електроуредите. По-долу ще ви покажем към какво да се ориентирате през този месец, за да си подсигурите добър брой конверсии.

Книги и учебници

carti_universitate-e1444293262734

Месец октомври съвпада с началото на новата учебна година в университетите, а студентите имат нужда от различни учебници, които вие можете да промотирате. За разлика от художествената литература, специализираната такава се отличава с по-висока цена така че през периодите с по-голямо търсене можете да спечелите добри комисионни от  направените поръчки. Добре е да знаете, че есенният сезон отваря „апетита“ за четене имайки предивид, че се стъмва доста по-рано.

Дрехи и Обувки

Отново през месец октомври времето се захлажда доста в някои региони. Това е страхотна възможност за продажбата на различни модели дрехи и обувки. Промотирайте есенни дрехи и се възползвайте максимално от промяната на времето. Например, в дъждовно време бихте могли да промотирате успешно във Facebook / Facebook Ads продукти за дъждовно време. Потърсете рекламодатели с бърза доставка, за да може клиентът да се възползва от възможността и импулсивно да закупи продукта.

През втория месец от есента идват новите колекции есен-зима, така че намаленията са малко, а средната стойност на количката е по-висока, което, също както при книгите, генерира по големи средни комисионни.

Електроуреди и продукти home&deco

Външото въздействие, времето и периода на годината имат голямо влияние върху поведението при купуване на потребителите, което колкото и просто да изглежда, е толкова и нормално.

Ако през лятото заведенията са пълни и хората предпочитат да похапнат навън вместо вкъщи, то през зимата интересът към заведенията намалява и нуждата да се приготви храна се премества в домашната куня. Това генерира по-голям интерес към куненските електроуреди: малки електроуреди (миксери, кухненски роботи, и т.н.) или нова фурна, по-голям хладилник.

Също така в този период приключват доста ремонти, след които обикновено потребилите закупуват най-различни декорации, подменят завивките на леглото и т.н.

В края на месеца е Halloween

В края на месеца идва празникът Hаlloween, който се празнува все повече в България. Промотирайте от рано продукти на такава тематика като костюми, маски и т.н.

В електронната търговия е изключително важно да умеете да познавате възможностите за печалба, за да можете да концентрирате усилията си в продукти според сезона или в продукти, които се търсят в дадения момент. Например, появата на нов (тип) продукт на пазара генерира голямо търсене от страна на потребителите, а конкуренцията в зоната на съдържанието – не толкова голяма. Възмолзвайте се от възможностите, които имате и създайте стратегия за промотиране през месец октомври. Не забравяйте да се подготвите за най-добрите месеци в афилиейт маркетинга – ноември и декември.

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Идеи за промотиране през месец октомври

Публикувано на 14.10.2015 от Profitshare

banner-halloween

През месец септември основно се купуваха неща свързани с началото на учебната година докато през месец октомври започват покупките за зимния сезон. Клиентите са се върнали от почивка, а ако до скоро летните продути се търсеха доста, сега ще се продават доста добре модните продукти, както и електроуредите. По-долу ще ви покажем към какво да се ориентирате през този месец, за да си подсигурите добър брой конверсии.

Книги и учебници

carti_universitate-e1444293262734

Месец октомври съвпада с началото на новата учебна година в университетите, а студентите имат нужда от различни учебници, които вие можете да промотирате. За разлика от художествената литература, специализираната такава се отличава с по-висока цена така че през периодите с по-голямо търсене можете да спечелите добри комисионни от  направените поръчки. Добре е да знаете, че есенният сезон отваря „апетита“ за четене имайки предивид, че се стъмва доста по-рано.

Дрехи и Обувки

Отново през месец октомври времето се захлажда доста в някои региони. Това е страхотна възможност за продажбата на различни модели дрехи и обувки. Промотирайте есенни дрехи и се възползвайте максимално от промяната на времето. Например, в дъждовно време бихте могли да промотирате успешно във Facebook / Facebook Ads продукти за дъждовно време. Потърсете рекламодатели с бърза доставка, за да може клиентът да се възползва от възможността и импулсивно да закупи продукта.

През втория месец от есента идват новите колекции есен-зима, така че намаленията са малко, а средната стойност на количката е по-висока, което, също както при книгите, генерира по големи средни комисионни.

Електроуреди и продукти home&deco

Външото въздействие, времето и периода на годината имат голямо влияние върху поведението при купуване на потребителите, което колкото и просто да изглежда, е толкова и нормално.

Ако през лятото заведенията са пълни и хората предпочитат да похапнат навън вместо вкъщи, то през зимата интересът към заведенията намалява и нуждата да се приготви храна се премества в домашната куня. Това генерира по-голям интерес към куненските електроуреди: малки електроуреди (миксери, кухненски роботи, и т.н.) или нова фурна, по-голям хладилник.

Също така в този период приключват доста ремонти, след които обикновено потребилите закупуват най-различни декорации, подменят завивките на леглото и т.н.

В края на месеца е Halloween

В края на месеца идва празникът Hаlloween, който се празнува все повече в България. Промотирайте от рано продукти на такава тематика като костюми, маски и т.н.

В електронната търговия е изключително важно да умеете да познавате възможностите за печалба, за да можете да концентрирате усилията си в продукти според сезона или в продукти, които се търсят в дадения момент. Например, появата на нов (тип) продукт на пазара генерира голямо търсене от страна на потребителите, а конкуренцията в зоната на съдържанието – не толкова голяма. Възмолзвайте се от възможностите, които имате и създайте стратегия за промотиране през месец октомври. Не забравяйте да се подготвите за най-добрите месеци в афилиейт маркетинга – ноември и декември.

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing