Вторият месец от есента идва с осезаемо подобрение на печалбите в афилиейт маркетинга. От една страна лансирането на есенните оферти и връщането на хората от отпуска, от друга, са причините поради които се наблюдава растеж в продажбите и комисионните на афилиатите. Отправяме се с бързи крачки към най-натоварения период на годината от гледна точка на онлайн продажбите – Black Friday, както и последните седмици преди зимните празници. По-долу можете да научите полезна информация за това как да създадете съдържание, което да повиши доверието на читателите, нови съвети за успешен блог, също какво можете да промотирате успешно през този месец. Не можехме да не добавим и най-важната новина от най-важната социална мрежа.
Как да структурирате бизнеса си, за да повишите конверсиите
Във вашия блог не пишете за лайкове във Facebook. Публикациите, които правите са на бизнес основа, а целта са конверсиите, разбира се. Желаете да извлечете полза от според вложеното време. Тази статия ще ви помогне с няколко съвета, чрез които да повишите процентът на възвръщаемост на инвестициите в блога на вашата фирма. Ще научите кои са стъпките, които трябва да следвате, ако искате да повишите продажбите, броя на споделянията или ако искате читателите да попълнят формуляр или да свалят определен документ.
[Инфографика] Седем стъпки да създадете съдържание, което събужда доверие
Маркетингът на съдържанието е ключов за всяка маркетингова стратегия, която има за цел да се свърже с клиентите си. Връзката помежду им, доверието, както и повишаването на степента на ангажираност от страна на клиентите представляват основни маркетингови цели. Представената инфографика от Insights In Marketing говори за важността на доверието на потребителите в макеринга на съдържанието.
Няма да има бутон „не харесвам“, а повече бутони, чрез които да изразяваме реакциите си
Новината на миналата седмица със сигурност беше тази за новите бутони за реакции, които Facebook подготвя след като целият онлайн гръмна по повод евентуалния бутон „не харесвам“. Социалната мрежа подготвя точно 7 бутона, чрез които читателят ще може да изрази реакцията си във връзка с показващите се теми в неговия “news feed”. Ще можете да изразите учудване, тъга и дори ярост. Прочетете повече за новите бутони тук.
Възможности за промотиране през месец Октомври
Ако през месец септември основно се купуваха неща свързани с началото на учебната година, през месец октомври започват покупките за зимния сезон. Клиентите са се върнали от почивка, а ако до скоро летните продути се търсеха доста, сега ще се продават доста добре модните продукти, както и електроуредите. В блога на Profitshare можете да получите повече информация за категориите, които е добре да промотирате чрез афилиейт маркетинг, за да си подсигурите добър брой конверсии през този месец.
Тенденции и притеснения в афилиейт маркетинга
Афилиейт маркетинга расте средно с 15% през всяка година през последните десет години. Едно от последните проучвания за онлайн маркетинга извършено от PwC е изчислило, че рекламодателите са изхарчили 1.1 милиарда британски лири за афилиейт маркетинг през 2014 година. С тази репутация изглежда грешно твърдението, че дните на афилиейт маркетинга са преброени. Все пак, ако в даден момент обемите са били индикатор, който задоволяваше маркетинг мениджърите, то през последно време нещата еволюират към качество. Научете повече за бъдещето на афилиейт маркетинга от тук.