Повече възможности за печалба с еMAG – Различни комисионни по категории

Публикувано на 12.04.2016 от Profitshare

emag2

eMAG винаги се е вслушвал в получения фийдбек относно своята афилиейт програма. Една от най-исканите промени от афилиатите беше да получават различен процент комисионни при продажба на продукти от различни категории, понеже сега всички продуктови категории носеха 3% комисионна при продажба.
От 20 април, 2016 година, ще влязат в сила нови комисионни за всяка генерирана продажба чрез афилиейт програмата на eMAG в Profitshare. Таблицата с комисионните ще се подравни с операционните маржове на различните продуктови категории като за някои от тях те ще достигнат 7% от стойността на продажбата.

Увеличение на комисионните за малки и големи електроуреди

Една от основните промени е повишаването на комисионната за големи електроуреди на 4%, а на малките електроуреди – тя ще порасне на 5%. Тези две категории са едни от най-продуктивните за афилиатите и очакваме сериозно покачване в печалбите ви като ги промотирате. Така че ако имате правилната аудитория, не се колебайте да започнете да рекламирате час по-скоро тези категории, за да повишите постъпленията си.
Също така, друго важно увеличение на комисионните, което ще получат афилиатите е това на категорията Книгикомисионната ще се повиши от сегашните 3% на 7%.
Поради ниски маржове на някои от категориите, комисионните за тях ще бъдат намалени. Това са:
Мобилни телефони, Таблети и Пелени/бебешка храна. От друга страна, за категория Играчки, комисионната ще бъде повишена на 5%.

Новите комисионни влизат в сила от 20 април, 2016

Продуктова категория в еMAG стара комисионна нова комисионна
Мобилни телефони 3% 1.5%
Таблети 3% 2%
Пелени 3% 2%
Големи електроуреди 3% 4%
Малки електроуреди 3% 5%
Играчки 3% 5%
Мода 3% 5%
Книги 3% 7%
Друго 3% 3%

 

Всички други категории, които не са в списъка, няма да претърпят промени и ще останат със стандартната комисионна от 3%.

Друга промяна, която ще повлияе на малка част от афилиатите е това, че от 20 април, сайтове от тип „сравнителни/агрегатори на продукти/оферти“ няма да бъдат приемани в афилиейт програмата на еMAG.

Надяваме се, че тези промени ви радват, защото те определено ще ви помогнат да повишите печалбите си.

Засичане на поръчките от мобилното приложение на eMAG

Ако в последно време броят на регистрираните комисионни е нараснал, то това се случва благодарение на обновлението на мобилното приложение на еMAG, в резултат на което направените поръчки чрез мобилното приложение на еMAG от потребители, които са закупили продукти в резултат на реклама чрез Profitshare, ще бъдат отчитани в профилите на афилиатите. По този начин шансът да получите комисионна, се покачва значително.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

2 коментари в “Повече възможности за печалба с еMAG – Различни комисионни по категории”

  1. Поздрави за чудесното професионално решение.

    Аз го очаквах още при стартирането на profitshare.bg и съвместното им партньорство с eMAG преди година.

    Както се казва: “По добре късно отколкото никога”

    Надявам се че от profitshare скоро ще направят и едно от най-важните неща за проследяването на конверсиите – TID.

    Нещо, което вярвам трябваше да имат още при старта им на Българския пазар.

    Успех

    Иво Игнатов

  2. ЧУДЕСНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ .БРАВО.

Оставете отговор

Повече възможности за печалба с еMAG – Различни комисионни по категории

Публикувано на 12.04.2016 от Profitshare

emag2

eMAG винаги се е вслушвал в получения фийдбек относно своята афилиейт програма. Една от най-исканите промени от афилиатите беше да получават различен процент комисионни при продажба на продукти от различни категории, понеже сега всички продуктови категории носеха 3% комисионна при продажба.
От 20 април, 2016 година, ще влязат в сила нови комисионни за всяка генерирана продажба чрез афилиейт програмата на eMAG в Profitshare. Таблицата с комисионните ще се подравни с операционните маржове на различните продуктови категории като за някои от тях те ще достигнат 7% от стойността на продажбата.

Увеличение на комисионните за малки и големи електроуреди

Една от основните промени е повишаването на комисионната за големи електроуреди на 4%, а на малките електроуреди – тя ще порасне на 5%. Тези две категории са едни от най-продуктивните за афилиатите и очакваме сериозно покачване в печалбите ви като ги промотирате. Така че ако имате правилната аудитория, не се колебайте да започнете да рекламирате час по-скоро тези категории, за да повишите постъпленията си.
Също така, друго важно увеличение на комисионните, което ще получат афилиатите е това на категорията Книгикомисионната ще се повиши от сегашните 3% на 7%.
Поради ниски маржове на някои от категориите, комисионните за тях ще бъдат намалени. Това са:
Мобилни телефони, Таблети и Пелени/бебешка храна. От друга страна, за категория Играчки, комисионната ще бъде повишена на 5%.

Новите комисионни влизат в сила от 20 април, 2016

Продуктова категория в еMAG стара комисионна нова комисионна
Мобилни телефони 3% 1.5%
Таблети 3% 2%
Пелени 3% 2%
Големи електроуреди 3% 4%
Малки електроуреди 3% 5%
Играчки 3% 5%
Мода 3% 5%
Книги 3% 7%
Друго 3% 3%

 

Всички други категории, които не са в списъка, няма да претърпят промени и ще останат със стандартната комисионна от 3%.

Друга промяна, която ще повлияе на малка част от афилиатите е това, че от 20 април, сайтове от тип „сравнителни/агрегатори на продукти/оферти“ няма да бъдат приемани в афилиейт програмата на еMAG.

Надяваме се, че тези промени ви радват, защото те определено ще ви помогнат да повишите печалбите си.

Засичане на поръчките от мобилното приложение на eMAG

Ако в последно време броят на регистрираните комисионни е нараснал, то това се случва благодарение на обновлението на мобилното приложение на еMAG, в резултат на което направените поръчки чрез мобилното приложение на еMAG от потребители, които са закупили продукти в резултат на реклама чрез Profitshare, ще бъдат отчитани в профилите на афилиатите. По този начин шансът да получите комисионна, се покачва значително.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

2 коментари в “Повече възможности за печалба с еMAG – Различни комисионни по категории”

  1. Поздрави за чудесното професионално решение.

    Аз го очаквах още при стартирането на profitshare.bg и съвместното им партньорство с eMAG преди година.

    Както се казва: “По добре късно отколкото никога”

    Надявам се че от profitshare скоро ще направят и едно от най-важните неща за проследяването на конверсиите – TID.

    Нещо, което вярвам трябваше да имат още при старта им на Българския пазар.

    Успех

    Иво Игнатов

  2. ЧУДЕСНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ .БРАВО.

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing