#SEO: Какво е влиянието на социалните мрежи върху SEO оптимизацията на уебсайта?

Публикувано на 15.03.2017 от Lili Siyanova

 

seo-2051641_1280-1

С течение на времето интересът към SEО оптимизацията се увеличава и много афилиaти се интересуват как биха могли да оптимизират сайта си, така че да се класират на по-предни позиции в търсачката и да печелят повече от своето афилиейт промотиране. Това е добра стратегия в дългосрочен план и преди време ти дадохме първи насоки как можеш да увеличиш трафика към сайта си чрез SEO.  Днес искаме да продължим темата и да ти представим как можеш да използваш силата на социалните мрежи за целите на SEO оптимизацията.

С всеки изминал ден социалните мрежи навлизат все повече в нашето ежедневие и се превръщат в много съществена и незаменима част на съвременния дигитален маркетинг микс. Социалните мрежи помагат процеса на популяризиране на бранда, стимулиране на търсенето, за увеличаване на трафика и конверсиите, изграждане на доверие и интерес към бранда и много други. Но как да ги използваме за по-добро класиране в търсачката? По принцип те не оказват директно влияние върху позицията на сайта, а по индиректен начин чрез коментарите, лайковете и споделянията помагат за подобряване на класирането.

Така например, ако потребител сподели твой пост в мрежата, това ще увеличи броя на линковете към уебсайта. Споделяйки съдържанието, то ще стане видимо и за неговите приятели, които е вероятно да посетят сайта, а това ще доведе до подобряване на CTR. По този начин увеличаваш трафика си, а чрез атрактивно съдържание ще успееш да задържиш тези посетители в сайта, което ще доведе до намаляване на bounce rate-a. По този начин индиректното въздействие се превръща с директно, тъй като подобряването на тези показатели оказва директно влияние върху класирането.

=============================================================

Днес ще се спрем по-подробно на Facebook и Google + и на тяхното влияние върху оптимизацията на уебсайта.

Facebook и SEO оптимизацията

Линковете от Facebook са NoFollow, но имат голямо значение за търсачката, тъй като тя взема предвид харесванията, споделянията, коментарите на потребителите за постовете и на база това определя значимостта на уебсайта и преценява колко интересен е той за посетителите. Създай си страница във Facebook и я поддържай редовно. Стреми се да публикуваш съдържание, което не просто да е свързано с продукти или услуги, а съдържание, което би увеличило взаимодействието на феновете ти в мрежата и което би добавило стойност за тях. Като цяло е препоръчително да постваш линк към сайта си при всеки възможен случай. Така ще увеличиш трафика към сайта си и ще увеличиш броя на входящите линкове.

Можеш да си осигуриш по-добро класиране в търсачката и чрез оптимизацията на самата Facebook страница. За целта използвай опцията за добавяне на потребителско име.  Тук имай предвид да добавиш бранда или ключова дума, по която искаш да се класираш добре.  Силно препоръчително е да добавиш повече информация за бизнеса в полето „About”, като не забравяй да добавиш важни ключови думи в текста, но не прекалявай. Добави колкото се може повече информация и провери настройката за достъп на страницата, трябва да е публичен за да могат ботовете да обхождат страницата.

Постави бутони за харесване и споделяне в сайта си на достатъчно видимо и удобно място за посетителите. Улесни ги максимално в желанието им да споделят съдържанието ти в социалните мрежи.

#Google + и SEO оптимизация

Според редица SEO специалисти, Google + бутоните имат положителен ефект за класирането на уебсайта в органичните резултати. Накратко този бутон служи за обозначаване на дадена уеб страница като значима. Прилича на бутона “Like” на Facebook и чрез него всеки потребител може да покаже, че харесва даден уебсайт. Те се показват в резултатите от търсене. По принцип Google поставя висок приоритет на сигналите от социалните мрежи и можем да твърдим, че споделянето на съдържание в Google + ще донесе гарантирано предимство. Трябва много добре да подчертаем, че голяма част от линковете там са DoFollow, което е важно за класирането на сайта. За оптимизация на страницата си, имай предвид, че тайтъл на страницата е името на профила ти. Хубаво е да поставиш в „Мото” важната информация за фирмата, тъй като тя ще се покаже в органичните резултати.

Днес ти представихме как можеш да използваш силното влияние на социалните мрежи за по-добро класиране на сайта ти в Google. Научи повече как да увеличиш трафика към сайта си чрез SEO тук.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

#SEO: Какво е влиянието на социалните мрежи върху SEO оптимизацията на уебсайта?

Публикувано на 15.03.2017 от Lili Siyanova

 

seo-2051641_1280-1

С течение на времето интересът към SEО оптимизацията се увеличава и много афилиaти се интересуват как биха могли да оптимизират сайта си, така че да се класират на по-предни позиции в търсачката и да печелят повече от своето афилиейт промотиране. Това е добра стратегия в дългосрочен план и преди време ти дадохме първи насоки как можеш да увеличиш трафика към сайта си чрез SEO.  Днес искаме да продължим темата и да ти представим как можеш да използваш силата на социалните мрежи за целите на SEO оптимизацията.

С всеки изминал ден социалните мрежи навлизат все повече в нашето ежедневие и се превръщат в много съществена и незаменима част на съвременния дигитален маркетинг микс. Социалните мрежи помагат процеса на популяризиране на бранда, стимулиране на търсенето, за увеличаване на трафика и конверсиите, изграждане на доверие и интерес към бранда и много други. Но как да ги използваме за по-добро класиране в търсачката? По принцип те не оказват директно влияние върху позицията на сайта, а по индиректен начин чрез коментарите, лайковете и споделянията помагат за подобряване на класирането.

Така например, ако потребител сподели твой пост в мрежата, това ще увеличи броя на линковете към уебсайта. Споделяйки съдържанието, то ще стане видимо и за неговите приятели, които е вероятно да посетят сайта, а това ще доведе до подобряване на CTR. По този начин увеличаваш трафика си, а чрез атрактивно съдържание ще успееш да задържиш тези посетители в сайта, което ще доведе до намаляване на bounce rate-a. По този начин индиректното въздействие се превръща с директно, тъй като подобряването на тези показатели оказва директно влияние върху класирането.

=============================================================

Днес ще се спрем по-подробно на Facebook и Google + и на тяхното влияние върху оптимизацията на уебсайта.

Facebook и SEO оптимизацията

Линковете от Facebook са NoFollow, но имат голямо значение за търсачката, тъй като тя взема предвид харесванията, споделянията, коментарите на потребителите за постовете и на база това определя значимостта на уебсайта и преценява колко интересен е той за посетителите. Създай си страница във Facebook и я поддържай редовно. Стреми се да публикуваш съдържание, което не просто да е свързано с продукти или услуги, а съдържание, което би увеличило взаимодействието на феновете ти в мрежата и което би добавило стойност за тях. Като цяло е препоръчително да постваш линк към сайта си при всеки възможен случай. Така ще увеличиш трафика към сайта си и ще увеличиш броя на входящите линкове.

Можеш да си осигуриш по-добро класиране в търсачката и чрез оптимизацията на самата Facebook страница. За целта използвай опцията за добавяне на потребителско име.  Тук имай предвид да добавиш бранда или ключова дума, по която искаш да се класираш добре.  Силно препоръчително е да добавиш повече информация за бизнеса в полето „About”, като не забравяй да добавиш важни ключови думи в текста, но не прекалявай. Добави колкото се може повече информация и провери настройката за достъп на страницата, трябва да е публичен за да могат ботовете да обхождат страницата.

Постави бутони за харесване и споделяне в сайта си на достатъчно видимо и удобно място за посетителите. Улесни ги максимално в желанието им да споделят съдържанието ти в социалните мрежи.

#Google + и SEO оптимизация

Според редица SEO специалисти, Google + бутоните имат положителен ефект за класирането на уебсайта в органичните резултати. Накратко този бутон служи за обозначаване на дадена уеб страница като значима. Прилича на бутона “Like” на Facebook и чрез него всеки потребител може да покаже, че харесва даден уебсайт. Те се показват в резултатите от търсене. По принцип Google поставя висок приоритет на сигналите от социалните мрежи и можем да твърдим, че споделянето на съдържание в Google + ще донесе гарантирано предимство. Трябва много добре да подчертаем, че голяма част от линковете там са DoFollow, което е важно за класирането на сайта. За оптимизация на страницата си, имай предвид, че тайтъл на страницата е името на профила ти. Хубаво е да поставиш в „Мото” важната информация за фирмата, тъй като тя ще се покаже в органичните резултати.

Днес ти представихме как можеш да използваш силното влияние на социалните мрежи за по-добро класиране на сайта ти в Google. Научи повече как да увеличиш трафика към сайта си чрез SEO тук.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing