Предстои един от най-светлите празници – Великден. Няма традиция, която да повелява подаряването на подаръци за Великден, но не пречи и да го направим и да зарадваме любимите си хора с неочакван подарък. Голяма част от рекламодателите ни вече стартираха своите великденски кампании с атрактивни намаления, което още повече предразполага да преминем към великденски шопинг. Предвид това, за теб това е страхотна възможност за комисионни. Докато из виртуалното пространство в момента се разпространяват рецепти за най-вкусния козунак и как да свариш добре яйцата за Великден, ние днес ще ти представим кратка рецепта за великденски конверсии, за да направиш празника си още по-приятен.
💢 Рецепта за великденски конверсии 💢
🐤 1 MB полезна информация
„Който владее информацията, той владее света” – Уинстън Чърчил
Да бъдеш информиран е най-важната съставка за успешната ти афилиейт стратегия. На първо място разбери кои рекламодатели са стартирали великденски кампании. Това можеш да направиш като влезеш в профила и отвориш каталога с кампании, а също така можеш да хвърлиш едно око и на съобщенията си, защото рекламодателят може да не е качил банери в каталога.
🐤 1-N броя рекламодатели
След като си прегледал кои рекламодатели имат активни кампании, е време да си избереш на кои от тях да заложиш. Тук можеш да вземеш предвид предлаганата комисионна от рекламодателя, EPC, мащаб на кампанията, предлагани намаления, какви продукти са включени в кампанията и да избереш тeзи, с които смяташ, че в най-голяма степен би постигнал целите си.
🐤 Неограничен брой продукти
Изборът на продукти е особено важна съставка в днешната ни рецепта за конверсии. Намираме се в началото на пролетта и много хора обновяват гардероба си и би могъл да се насочиш към фешън категория, например. Предвид повечето почивни дни, голяма част от хората стягат багажа, за да се приберат по родните си места, поради което можеш да обърнеш внимание и на продуктите и аксесоарите за път. Дом и градина също е подходяща категория за сезона, игри на открито, електроуреди – защо не уред за варене на яйца или хлебопекарна за вкусен козунак, IT продукти и други. При избора на продукт не забравяй да се поставиш на мястото на потребителя и да се замислиш какво би си купил сега и защо, отговорът на тези въпроси ще ти даде ясна насока за следващите ти стъпки. Би било крайно неподходящо да промотираш зимни якета или ботуши в началото на пролетта. Предлагай това, което търсят потребителите и така твоята реклама в по-голяма степен може да задоволи тяхната потребност в момента, което да ти донесе конверсия.
🐤 Щипка креативност
Бъди креативен в опита си да достигнеш до крайните потребители. Добави щипка сол и опитай и нещо различно от използваните методи до момента и измери резултатите си. Наскоро ти представихме как можеш да използваш Facebook Notes за афилиейт маркетинг, Products Tags във Facebook, как да промотираш в YouTube. Комбинирането на повече методи увеличава шансовете ти за печалба.
🐤 Инициативност
Ако имаш нужда от специални рекламни материали, можеш да се обърнеш директно към рекламодателя и да помолиш да ти бъдат предоставени.
🐤 Нотка търпение и постоянство
За добри и „пухкави” конверсии към рецептата трябва да добавим и малко търпение и постоянство. След като забъркаме всички съставки, остава само да изчакаме резултатите да дойдат. Както на козунака му трябва време за да втаса, така и тук. 🙂