#BlackFriday: Как да подготвиш AdWords рекламите си за Black Friday?

Публикувано на 31.10.2017 от Lili Siyanova

adwords_black_friday1

Хей, готов ли си за Black Friday? Ето, че времето неусетно минава и отново се намираме на прага на най-голямото шопинг събитие на годинатa – Black Friday!

Безспорно това е денят, който с нетърпение очакват всички и много рекламодатели и афилиати отдавна са в процес на подготовка. В днешната статия ще ти представим кратък план за подготовка на  AdWords рекламата ти за Black Friday.

Научи как в 5 стъпки дa се подготвиш и да спечелиш повече конверсии.

Стъпка 1: Планирай бюджета си

Първата стъпка в този план е да планираш бюджета си. Бъди внимателен тук, това е важен фактор за успеха ти на Black Friday. Интересът към събитието е голям и трябва да бъдеш подготвен да посрещнеш засиления трафик към рекламодателите, които рекламираш.

Последното, което би искал да ти се случи е рекламата да спре да се показва още в първите часове, поради изразходен бюджет. Анализирай резултатите си от миналата година, провери какъв бюджет си изразходил тогава и какви конверсии си регистрирал и планирай бюджета си. Ако си нов афилиат и нямаш миналогодишна статистика, имай предвид да заделиш повече средства за този период.

Стъпка 2: Актуализирай рекламите си

Не е препоръчително да използваш старите рекламни текстове за най-голямото шопинг събитие на годината. Да актуализираш рекламите е не просто необходимо, а задължително. Напиши атрактивно и грабващо вниманието послание. Подготви се предварително. Създай 3-4 варианта на рекламата в една рекламна група и ги постави на пауза. След активиране, AdWords автоматично ще започне да показва тази, която има по-добро представяне.

Съвет! Можеш да създадеш правило за автоматично активиране на новите реклами. Ще ти покажем как можеш да го направиш с етикети.

  1. Създай специален Black Friday етикет. Това можеш да направиш от менюто “Етикети” в профила.

labels

2. Върни се в главното меню и отиди на “Реклами”. Маркирай всички Black Friday реклами и от “Етикети” приложи за всички етикетa, който вече създадохме. След като изпълниш стъпките, в колона “Етикети” ще видиш приложен етикета за всички реклами за събитието.

labels_set_up

3. Отиди на “Автоматизиране” и избери “Активиране на рекламите, когато..” и ще бъдеш отведен към показаното  по-долу прозорче, задай показаните настройки и запамети. По аналогичен начин можеш да създадеш правило, за автоматичното им поставяне на пауза, като отново от “Автоматизиране” избереш “Поставяне на рекламите на пауза, когато…” и зададеш необходимите настройки.

labels_auto_rule

Освен с етикет, можеш да тестваш и другите възможни опции, като например да активираш/паузираш рекламите, които съдържат в текста си “Black Friday” и избери начина, с който ще ти е най-удобно.

Създай усещане за спешност. Черният петък е само един ден и ти трябва да привлечеш вниманието на потребителите и да ги накараш да посетят сайта на рекламодателя!  Включи ключови думи в рекламния текст. Също така, полезен инструмент, който можеш да използваш е CountDown. Функция, чрез която в рекламата ще се показват оставащите часове до края на събитието. Разбери тук как можеш да я използваш.

Актуализирай URL-ите на рекламата. Провери дали офертите за събитието не са поставени в специална секция в сайта на рекламодателя. Ако нямаш информация за това, то можеш да отправиш запитване до рекламодателите през платформата. Рекламата ти трябва да води директно към Black Friday – намаленията.

Стъпка 3: Направи проучване за ключови думи

Актуализирай ключовите си думи. На този ден голяма част от потребителите ще търсят “Black Friday оферти”, “намаления за Черния петък”, “Черен петък 2017” и т.н. Направи предварително проучване с инструмента за планиране на ключови думи в AdWords. Освен идеи за ключови думи, ще добиеш представа и за средната им цена на клик.

Стъпка 4: Актуализирай разширенията на рекламите си

Обнови разширенията си. Добави актуални допълнителни описания, линкове към сайта, структурни описания и др. Използването на разширенията e важно за оптимизиране на рекламата, така че не забравяй да ги използваш. Задай график на тяхното показване, за да си спокоен, че ще спрат да се показват, когато събитието свърши.

Стъпка 5: Провери настройките

Провери всички настройки отново и се увери, че всичко е както трябва. Бъди готов за промени и по време на събитието. Провери настройките си за плащане и дали всичко с картата ти е наред. Прегледай бюджета си и дали правилно си го разпределил между отделни кампании. Провери отново периода на кампанията за всеки от рекламодателите, които ще рекламираш.

Днес ти представихме как с 5 стъпки да подготвиш AdWords рекламата си за Black Friday. Подготви се добре и не изпускай конверсиите от най-голямото шопинг събитие на годината!

Успех!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

#BlackFriday: Как да подготвиш AdWords рекламите си за Black Friday?

Публикувано на 31.10.2017 от Lili Siyanova

adwords_black_friday1

Хей, готов ли си за Black Friday? Ето, че времето неусетно минава и отново се намираме на прага на най-голямото шопинг събитие на годинатa – Black Friday!

Безспорно това е денят, който с нетърпение очакват всички и много рекламодатели и афилиати отдавна са в процес на подготовка. В днешната статия ще ти представим кратък план за подготовка на  AdWords рекламата ти за Black Friday.

Научи как в 5 стъпки дa се подготвиш и да спечелиш повече конверсии.

Стъпка 1: Планирай бюджета си

Първата стъпка в този план е да планираш бюджета си. Бъди внимателен тук, това е важен фактор за успеха ти на Black Friday. Интересът към събитието е голям и трябва да бъдеш подготвен да посрещнеш засиления трафик към рекламодателите, които рекламираш.

Последното, което би искал да ти се случи е рекламата да спре да се показва още в първите часове, поради изразходен бюджет. Анализирай резултатите си от миналата година, провери какъв бюджет си изразходил тогава и какви конверсии си регистрирал и планирай бюджета си. Ако си нов афилиат и нямаш миналогодишна статистика, имай предвид да заделиш повече средства за този период.

Стъпка 2: Актуализирай рекламите си

Не е препоръчително да използваш старите рекламни текстове за най-голямото шопинг събитие на годината. Да актуализираш рекламите е не просто необходимо, а задължително. Напиши атрактивно и грабващо вниманието послание. Подготви се предварително. Създай 3-4 варианта на рекламата в една рекламна група и ги постави на пауза. След активиране, AdWords автоматично ще започне да показва тази, която има по-добро представяне.

Съвет! Можеш да създадеш правило за автоматично активиране на новите реклами. Ще ти покажем как можеш да го направиш с етикети.

  1. Създай специален Black Friday етикет. Това можеш да направиш от менюто “Етикети” в профила.

labels

2. Върни се в главното меню и отиди на “Реклами”. Маркирай всички Black Friday реклами и от “Етикети” приложи за всички етикетa, който вече създадохме. След като изпълниш стъпките, в колона “Етикети” ще видиш приложен етикета за всички реклами за събитието.

labels_set_up

3. Отиди на “Автоматизиране” и избери “Активиране на рекламите, когато..” и ще бъдеш отведен към показаното  по-долу прозорче, задай показаните настройки и запамети. По аналогичен начин можеш да създадеш правило, за автоматичното им поставяне на пауза, като отново от “Автоматизиране” избереш “Поставяне на рекламите на пауза, когато…” и зададеш необходимите настройки.

labels_auto_rule

Освен с етикет, можеш да тестваш и другите възможни опции, като например да активираш/паузираш рекламите, които съдържат в текста си “Black Friday” и избери начина, с който ще ти е най-удобно.

Създай усещане за спешност. Черният петък е само един ден и ти трябва да привлечеш вниманието на потребителите и да ги накараш да посетят сайта на рекламодателя!  Включи ключови думи в рекламния текст. Също така, полезен инструмент, който можеш да използваш е CountDown. Функция, чрез която в рекламата ще се показват оставащите часове до края на събитието. Разбери тук как можеш да я използваш.

Актуализирай URL-ите на рекламата. Провери дали офертите за събитието не са поставени в специална секция в сайта на рекламодателя. Ако нямаш информация за това, то можеш да отправиш запитване до рекламодателите през платформата. Рекламата ти трябва да води директно към Black Friday – намаленията.

Стъпка 3: Направи проучване за ключови думи

Актуализирай ключовите си думи. На този ден голяма част от потребителите ще търсят “Black Friday оферти”, “намаления за Черния петък”, “Черен петък 2017” и т.н. Направи предварително проучване с инструмента за планиране на ключови думи в AdWords. Освен идеи за ключови думи, ще добиеш представа и за средната им цена на клик.

Стъпка 4: Актуализирай разширенията на рекламите си

Обнови разширенията си. Добави актуални допълнителни описания, линкове към сайта, структурни описания и др. Използването на разширенията e важно за оптимизиране на рекламата, така че не забравяй да ги използваш. Задай график на тяхното показване, за да си спокоен, че ще спрат да се показват, когато събитието свърши.

Стъпка 5: Провери настройките

Провери всички настройки отново и се увери, че всичко е както трябва. Бъди готов за промени и по време на събитието. Провери настройките си за плащане и дали всичко с картата ти е наред. Прегледай бюджета си и дали правилно си го разпределил между отделни кампании. Провери отново периода на кампанията за всеки от рекламодателите, които ще рекламираш.

Днес ти представихме как с 5 стъпки да подготвиш AdWords рекламата си за Black Friday. Подготви се добре и не изпускай конверсиите от най-голямото шопинг събитие на годината!

Успех!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: