Fashion Days обявява периода 17-19 януари за епичен! Компанията ще проведе най-голямото си зимно събитие – Epic Sale. Ще предложи значителни отстъпки на широка гама продукти за мъже и жени.
След успеха на предните си по-големи кампании, Fashion Days за пореден път ще зарадва клиентите си със страхотни предложения.
Промотирайте и се възползвайте се от мащаба на събитието, то ще е едно от най-големите на рекламодателя и ще продължи цели три дни. В него ще влязат продуктите от всички категории в магазина, като: обувки, дрехи и аксесоари.
Някои от брандовете, които ще участват във ” Fashion Days – Epic Sale” са: Timberland, Puma, Diesel, Napapijri, Jack & Jones, United Colors на Benetton, Esprit, Zee Lane, Mango, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Guess и други.
Рекламодателят ще предложи бърза и безплатна доставка и 30 дни право на връщане на продукта.
За кампанията можете да намерите тийзър банери в каталога с кампании. За самото събитие ще бъдат качени други банери, с които ще разполагате на 17.01 сутринта.
Време за изненада! От този месец Fashion Days ще награждава най-активните си афилиати с 10% комисионна! Топ 10 от афилиатите, генерирали най-много продажби за изминалите 30 дни, ще печелят по 10% комисионна за период от един месец!
Защо да изберете да промотирате Fashion Days:
- 8% комисионна за всяка продажба;
- 10 % комисионна за топ 10-те афилаити, в зависимост от обема на продажбите през изминалия месец;
- среден период за одобрение на комисионните е 21 дни;
- среден процент на одобрените комисионни е 82%;
- EPC – 2.78 лева;
- най-големият рекламодател в категория “Мода”.
Следете рекламодателя и бъдете готови за специални изненади по време на събитието!
Пожелаваме успех!