Стартирахме конкурса Back to School в период, в който по принцип процентите за конверсия на онлайн магазините растат, а настроението за пазаруване на потребителите се възвръща, особено сега, след края на отпускарския сезон.
Също така, много от потребителите започват масово пазаруване подготвяйки се за началото на учебната година. Може би помните тръпката за пазаруване в началото на есента, когато подновявате гардероба си с нови попълнения и очаквахте с нетърпение да видите кои ще са новите предложения на пазара. В сравнение с преди 10-15 години обаче много неща се промениха, а новите предложения станаха предимно лаптопи, нови мобилни телефони, таблети или дори софтуери.
В този ред на мисли, ние ви предлагаме няколко вида продукти, които са подходящи за кампанията Back to School и които ще ви помогнат да генерирате значителни комисионни, което от своя страна означава много точки, които ще ви изтрелят на някоя от водещите позиции в крайното класиране на Back to School.
Лаптопи, таблети и мобилни телефони
Най-общо казано офертите на продукти от категория IT&C са изключително богати като някои от топ рекламодателите ни реализират продажби с продукти от този тип категория и предлагат комисионни от 3%. Също така, освен 5-те точки, които ще получавате за всяка комисионна в класацията на Back to School, си осигурявате и една доста сериозна комисионна – често сумата, която получавате за продажбата на един лаптоп може да надхвърли 50 лева.
Дрехи и обувки
Предимството на промотирането на дрехи е, че много често потребителите ги закупуват без задължително да са го планирали предварително, дори и импулсивно. За това, може да използвате няколко подхода при промотирането на продукти от този тип категория. Забележете, че Facebook Ads привлича повече конверсии от тази категория, въпреки че по принцип средната стойност на тези поръчки е по-малка от тази на IT категорията, и рекламодателите предлагат по-висок процент комисионни за тях.
Детски бебешки стоки
Промотирането на детски и бебешки стоки може да бъде извършено чрез доста голям брой уебсайтове и методи за промотиране. Типична категория на аудитория, която купува продукти от това естество са обикновено родители, a чрез текстът на рекламата можете да опитате да събудите чувството, което ще изпита едно дете, когато получи своя подарък.
Предлагаме ви три основни средства за промотиране на този тип категория: промотиране в уебсайтове, промотиране чрез Pay-per-Click (Google AdWord например) и чрез социалните мрежи.
Кои са любимите ви продукти, които промотирате?