Седмичник по онлайн маркетинг #10

Публикувано на 1.09.2015 от Desislava

10

Онлайн потребителите са най-важната единица в онлайн търговията и бизнеса. Да привлечете вниманието им и дори да ги накарате да ви промотират сред приятели и познати, е напълно достижимо и може да се превърне в реалност. Тайната в случая е винаги да умеете да сте интересен на аудиторията, да знаете какво ги интригува и съответно да разисквате точно тези теми. По този начин, вие ще се сдобиете с повече редовни последователи. Качественото съдържание е това съдържание, което отразява интересите на читателите и ги печели. Това е най-сигурния начин да си гарантирате трафик към сайта си и да оптимизирате резултатите си.

Как да привлечете вниманието онлайн?

Едно от най-трудните неща в онлайн маркетинга е да намерите най-подходящите начини да развиете бизнеса си, да привлечете вниманието на хората и да се сдобиете с повече последователи и потребители, които да бъдат лоялни към вашия бранд. За някои това изглежда на наука, а за други е нещо съвсем естествено. Трябва да знаете, че винаги можете да откриете различни типове характери, а всяка персоналност си има собствени интереси, които могат да бъдят заинтригувани по различен начин. Повече информация относно това как може да спечелите интереса на повече хора, може да намерите тук.

7 начина да подобрите резултатите си от маркетинг съдържанието си

Да бъдете добър маркетолог е способността да умеете да постигате желаните цели и резултати чрез собствените си промоционални усилия. В това отношение, съдържанието което създавате трябва да въздейства на потребителите. Това е типа съдържание, което дори  Google ще иска да показва в резултатите от търсенето си. За да измерите успеха си в тази посока, имате нужда от индикатори различи от брой на харесвания или споделяния. Jim Yu (marketingland.com) ви подсказва 7 метода, чрез които имате възможност да подобрите резултатите от публикациите си.

5 начина, чрез които можете да успокоите ядосани потребители

89% от клиентите биха спрели да купуват от вас или да промотират услугите ви ако им създадете негативен фийдбек за себе си и за вашите продукти. Ако искате бизнесът ви да бъде успешен, техните нужди трябва винаги да бъдат на първо място. Един изгубен или ядосан клиент може да ви развали имиджа ви, ако не съумеете да се справите със ситуацията. Тази статия ще ви помогне да разберете както действително трябва да правите, за да изградите дългосрочни успешни отношения.

SEO оптимизация на страниците за поддръжка на клиенти

Знаете колко са важни страници за поддръжка на клиентите нали? Ако отоговорът ви е „да“, тогава знаехте ли че тези страници трябва да се опитимизират за търсене в Google? Да построите и да поддържате една аудитория от хора си е цяло изкуство, но след като то е част от вашия уебсайт, трябва да го обогатявате. Прочетете в следващата статия как да добиете  истинската стойност от оптимизацията на тази зона.

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #10

Публикувано на 1.09.2015 от Desislava

10

Онлайн потребителите са най-важната единица в онлайн търговията и бизнеса. Да привлечете вниманието им и дори да ги накарате да ви промотират сред приятели и познати, е напълно достижимо и може да се превърне в реалност. Тайната в случая е винаги да умеете да сте интересен на аудиторията, да знаете какво ги интригува и съответно да разисквате точно тези теми. По този начин, вие ще се сдобиете с повече редовни последователи. Качественото съдържание е това съдържание, което отразява интересите на читателите и ги печели. Това е най-сигурния начин да си гарантирате трафик към сайта си и да оптимизирате резултатите си.

Как да привлечете вниманието онлайн?

Едно от най-трудните неща в онлайн маркетинга е да намерите най-подходящите начини да развиете бизнеса си, да привлечете вниманието на хората и да се сдобиете с повече последователи и потребители, които да бъдат лоялни към вашия бранд. За някои това изглежда на наука, а за други е нещо съвсем естествено. Трябва да знаете, че винаги можете да откриете различни типове характери, а всяка персоналност си има собствени интереси, които могат да бъдят заинтригувани по различен начин. Повече информация относно това как може да спечелите интереса на повече хора, може да намерите тук.

7 начина да подобрите резултатите си от маркетинг съдържанието си

Да бъдете добър маркетолог е способността да умеете да постигате желаните цели и резултати чрез собствените си промоционални усилия. В това отношение, съдържанието което създавате трябва да въздейства на потребителите. Това е типа съдържание, което дори  Google ще иска да показва в резултатите от търсенето си. За да измерите успеха си в тази посока, имате нужда от индикатори различи от брой на харесвания или споделяния. Jim Yu (marketingland.com) ви подсказва 7 метода, чрез които имате възможност да подобрите резултатите от публикациите си.

5 начина, чрез които можете да успокоите ядосани потребители

89% от клиентите биха спрели да купуват от вас или да промотират услугите ви ако им създадете негативен фийдбек за себе си и за вашите продукти. Ако искате бизнесът ви да бъде успешен, техните нужди трябва винаги да бъдат на първо място. Един изгубен или ядосан клиент може да ви развали имиджа ви, ако не съумеете да се справите със ситуацията. Тази статия ще ви помогне да разберете както действително трябва да правите, за да изградите дългосрочни успешни отношения.

SEO оптимизация на страниците за поддръжка на клиенти

Знаете колко са важни страници за поддръжка на клиентите нали? Ако отоговорът ви е „да“, тогава знаехте ли че тези страници трябва да се опитимизират за търсене в Google? Да построите и да поддържате една аудитория от хора си е цяло изкуство, но след като то е част от вашия уебсайт, трябва да го обогатявате. Прочетете в следващата статия как да добиете  истинската стойност от оптимизацията на тази зона.

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2020 Conversion Marketing