Политика на eMAG за афилиейт маркетинг – Black Friday 2015

Публикувано на 24.11.2015 от Profitshare

BF on eMAG

Денят с най-много и най-големи намаления в годината в еMAG

Ето че предстои най-голямото събитие в годината, а именно: Black Friday. Тази година, денят с най-многото и най-големите комисионни в eMAG ще бъде на 27.11.2015, а промоционалните оферти ще започнат рано сутринта.

eMAG ще предостави на потребителите оферти с отстъпки до 70% на хиляди продукти. В промоционалната кампания ще участват и повече от 150 търговци, които предлагат своите продукти през Marketplace програмата на eMAG. За Black Friday те също са подготвили разнообразни оферти.

Стотици служители и партньори на eMAG участват в организацията и подготовката на шопинг кампанията. Освен това, тази година eMAG прави инвестиции и разходи от над 4 мил. евро за сървъри и софтуерни подобрения в държавите, в които оперира. По този начин eMAG може да предложи добро онлайн изживяване дори при прогнозирани 200 000 едновременни посетители  на онлайн платформите си (сайта и мобилното приложение) по време на Black Friday.

Комисионни и бисквитки за събитието

При промотирането в дни на големи промоции в еMAG, времето от първия клик до създаване на поръчка е изключително кратко. Най-голямата част от кликовете обикновено водят до поръчка в същия ден.

Стойността на комисионните, които ще получават афилиатите за Black Friday ще бъде 1% за всички продукти от сайта.

По време на събитието Black Friday, eMAG ще има специални бисквитки, които ще бъдат валидни 48 часа (от 26.11.2015 00:00 до 27.11.2015 23:59).

Няма да бъдат приемани уебсайтове със съдържание свързано с Black Friday, уебсайтове, които съдържат “blackfriday” в домейна или поддомейна си.

Желаем ви успешен Black Friday!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Един коментар в “Политика на eMAG за афилиейт маркетинг – Black Friday 2015”

Оставете отговор

Политика на eMAG за афилиейт маркетинг – Black Friday 2015

Публикувано на 24.11.2015 от Profitshare

BF on eMAG

Денят с най-много и най-големи намаления в годината в еMAG

Ето че предстои най-голямото събитие в годината, а именно: Black Friday. Тази година, денят с най-многото и най-големите комисионни в eMAG ще бъде на 27.11.2015, а промоционалните оферти ще започнат рано сутринта.

eMAG ще предостави на потребителите оферти с отстъпки до 70% на хиляди продукти. В промоционалната кампания ще участват и повече от 150 търговци, които предлагат своите продукти през Marketplace програмата на eMAG. За Black Friday те също са подготвили разнообразни оферти.

Стотици служители и партньори на eMAG участват в организацията и подготовката на шопинг кампанията. Освен това, тази година eMAG прави инвестиции и разходи от над 4 мил. евро за сървъри и софтуерни подобрения в държавите, в които оперира. По този начин eMAG може да предложи добро онлайн изживяване дори при прогнозирани 200 000 едновременни посетители  на онлайн платформите си (сайта и мобилното приложение) по време на Black Friday.

Комисионни и бисквитки за събитието

При промотирането в дни на големи промоции в еMAG, времето от първия клик до създаване на поръчка е изключително кратко. Най-голямата част от кликовете обикновено водят до поръчка в същия ден.

Стойността на комисионните, които ще получават афилиатите за Black Friday ще бъде 1% за всички продукти от сайта.

По време на събитието Black Friday, eMAG ще има специални бисквитки, които ще бъдат валидни 48 часа (от 26.11.2015 00:00 до 27.11.2015 23:59).

Няма да бъдат приемани уебсайтове със съдържание свързано с Black Friday, уебсайтове, които съдържат “blackfriday” в домейна или поддомейна си.

Желаем ви успешен Black Friday!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Един коментар в “Политика на eMAG за афилиейт маркетинг – Black Friday 2015”

Оставете отговор

търся: