Седмичник по онлайн маркетинг #21

Публикувано на 17.11.2015 от Profitshare

21

Ако вече имате бизнес или искате да си отворите такъв, то преди това най-вероятно сте се били на мястото на купувача. Вероятно не веднъж или дваж сте се замисляли за причините, поради които сте предпочитали да закупите даден продукт от интернет вместо да ходито до магазина. Ако все пак не сте се замисляли, може би сега, когато се намирате и от двете страни, е точният момент да го направите. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви преведе през пътешествието на онлайн покупките и ще ви предостави повече информация за това как можете да добиете повече купувачи както за тези с онлайн магазини, така и за тези които имат и физически такива.

Как да привлечете онлайн купувачите офлайн

С течение на времето изглежда, че всички офлайн дейности са се преместили онлайн. Държанието на потребителите e двусмислено, въпреки че едно е сигурно: продажбите във виртуалното пространство пораснаха изключително много през последно време. Останаха доста малко бизнеси, които все още нямат уебсайт, в който да рекламират услугите/продуктите си. Със сигурност знаете причините, поради които е по-добре да си купите нещо онлайн, но също така и причините, поради които да пазарувате от магазина. По принцип и двата канала са добре приети а, тази статистика ще ви помогне да си дадете сметка кой е по-добрия вариант за вашия бизнес.

[Инфографика] Какви грешки от гледна точка на SEO трябва да избягваме

Ако се чудите какви методи да използвате, за да бъдете на предни позиции в търсачките, тази статия няма да ви каже какво да правите, а по-скоро какво да не правите, за да останете на върха. Ако сайтът ви не се показва на първата страница, когато търсите определени елементи от него, значи нещо не е наред. За радост, тук ще намерите няколко от общите грешки, които по-голямата част от администраторите на сайтовете често правят. Направете така че да не се намирате между тях.

Как да поправите проблемите на един качествен лийд  

Ако отговорът на въпроса дали лийдовете са източникът ви на доходи, е да, тогава трябва да се постараете повече и да направите формулярите си перфектни понеже от тях зависят кликовете и продажбите, които ще постигнете. Мислите ли, че можете да си позволите трудът ви да е бил напразен? Не! Това е правилният отговор и в този смисъл Adam Lundquist (pphero.com) ще ви каже какво да имате предвид, за да създадете най-качествените лийдове.

[Инфорграфика] Създайте ефективни имейли 

Светът на имейлите доста се промени от известно време насам и продължава да се променя. В днешно време все повече хора четат своите имейли директно от телефоните си, а инструменти като например „Priority Inbox” ги приоритизират. Вие какви похвати използвате, за да бъдете видяни? Какво трябва да направите, за да достигнете до онзи така важен файл? Любопитни ли сте от къде да започнете? Прочетете тази инфографика, за да си създадете представа за това как може да изглеждат дори от утре виртуалните ви съобщения.

Удобни приложения за блога ви

В предните издания на седмичника ни няколко пъти споменяхме важността да имате собствен блог, било то личен или служебен. Днес ще научите още новости и по-конкретно как да подобрите съдържанието на блога си, процеса на публикуване и промотиране. Прочетете тази статия, за да сте в крак с най-добрите инструменти, които да ви помогнат да оптимизирате този канал за комуникация и резултатите няма да закъснеят.

 

 

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #21

Публикувано на 17.11.2015 от Profitshare

21

Ако вече имате бизнес или искате да си отворите такъв, то преди това най-вероятно сте се били на мястото на купувача. Вероятно не веднъж или дваж сте се замисляли за причините, поради които сте предпочитали да закупите даден продукт от интернет вместо да ходито до магазина. Ако все пак не сте се замисляли, може би сега, когато се намирате и от двете страни, е точният момент да го направите. Това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще ви преведе през пътешествието на онлайн покупките и ще ви предостави повече информация за това как можете да добиете повече купувачи както за тези с онлайн магазини, така и за тези които имат и физически такива.

Как да привлечете онлайн купувачите офлайн

С течение на времето изглежда, че всички офлайн дейности са се преместили онлайн. Държанието на потребителите e двусмислено, въпреки че едно е сигурно: продажбите във виртуалното пространство пораснаха изключително много през последно време. Останаха доста малко бизнеси, които все още нямат уебсайт, в който да рекламират услугите/продуктите си. Със сигурност знаете причините, поради които е по-добре да си купите нещо онлайн, но също така и причините, поради които да пазарувате от магазина. По принцип и двата канала са добре приети а, тази статистика ще ви помогне да си дадете сметка кой е по-добрия вариант за вашия бизнес.

[Инфографика] Какви грешки от гледна точка на SEO трябва да избягваме

Ако се чудите какви методи да използвате, за да бъдете на предни позиции в търсачките, тази статия няма да ви каже какво да правите, а по-скоро какво да не правите, за да останете на върха. Ако сайтът ви не се показва на първата страница, когато търсите определени елементи от него, значи нещо не е наред. За радост, тук ще намерите няколко от общите грешки, които по-голямата част от администраторите на сайтовете често правят. Направете така че да не се намирате между тях.

Как да поправите проблемите на един качествен лийд  

Ако отговорът на въпроса дали лийдовете са източникът ви на доходи, е да, тогава трябва да се постараете повече и да направите формулярите си перфектни понеже от тях зависят кликовете и продажбите, които ще постигнете. Мислите ли, че можете да си позволите трудът ви да е бил напразен? Не! Това е правилният отговор и в този смисъл Adam Lundquist (pphero.com) ще ви каже какво да имате предвид, за да създадете най-качествените лийдове.

[Инфорграфика] Създайте ефективни имейли 

Светът на имейлите доста се промени от известно време насам и продължава да се променя. В днешно време все повече хора четат своите имейли директно от телефоните си, а инструменти като например „Priority Inbox” ги приоритизират. Вие какви похвати използвате, за да бъдете видяни? Какво трябва да направите, за да достигнете до онзи така важен файл? Любопитни ли сте от къде да започнете? Прочетете тази инфографика, за да си създадете представа за това как може да изглеждат дори от утре виртуалните ви съобщения.

Удобни приложения за блога ви

В предните издания на седмичника ни няколко пъти споменяхме важността да имате собствен блог, било то личен или служебен. Днес ще научите още новости и по-конкретно как да подобрите съдържанието на блога си, процеса на публикуване и промотиране. Прочетете тази статия, за да сте в крак с най-добрите инструменти, които да ви помогнат да оптимизирате този канал за комуникация и резултатите няма да закъснеят.

 

 

 

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: