Рекламодатели, ето как да привлечете повече афилиати

Публикувано на 5.10.2015 от Profitshare

wanted

Набирането на афилиати е първото и най-важно нещо, което трябва да направите след като стартирате афилиейт програма. Подобно на всеки друг клон на маркетинга, набирането на афилиати е доста дълъг процес, в който всеки рекламодател желае повече трафик, повече продажби, по-големи приходи и т.н. В афилиейт маркетинга, колкото повече се увеличава броя на рекламодатели в една платформа, толкова повече се увеличава и рискът афилиатите да не забележат добрите възможности за печалба, които предлага даден онлайн магазин. Поради тази причина рекламодателите трябва да поемат инициативата и да полагат постоянни усилия, за да спечелят афилиатите.

Афилиейт мениджъра (за предпочитане) или просто някой, назначен да се занимава с управлението на афилиейт програмата, е този който трябва да привлича колкото може повече афилиати, които да промотират новодобавения магазин на рекламодателя.

Привличайте афилиати чрез своя уебсайт или чрез бюлетин

Една добра идея от наша страна, която може да ви донесе доста афилиати е да поставите банер в бюлетина или в сайта си със следното съобщение: Стани наш афилиат! Банерът може да бъде придружен от линк към афилиейт програмата на рекламодателя в Profitshare.

Друга добра идея, която можете да използвате, за да увеличите броя на своите афилиати, е да поставите малък скрипт във всяка страница с продукт, който да изчислява точната сума, която потребителят може да спечли чрез Profitshare, ако стане афилиат. Този метод, има най-силно влияние върху броя на привлечените афилиати!

Говорете с афилиатите през платформата

След като намерите блогъри/пъблишъри, които отговарят на нишата, в която продавате и вие, можете да се свържете с тях чрез платформата (ако са доставили поне 1 клик към вас) или директно – ако не са ви промотирали до сега. По принцип притежателите на сайтове поставят данните си за контакт, така че можете да ги потърсите. Предложете им маркетинг партньорство и им представете силните страни на вашия магазин, на продуктите, които продавате и как те биха паснали на аудиторията на уебсайта на пъблишъра.

Можете да предложите бонуси за постигнати резултати, проценти за големи комисионни. Не забравяйте да представите на бъдещия афилиат не само потенциалните преимущества, но и инструментите, които той ще може да ползва, както и информацията, която ще можете да му предоставяте.

Profitshare предоставя на рекламодателите серия от допълнителни услуги, които подпомагат процеса за набиране на афилиати повишавайки видимостта на афилиейт програмата директно през платформата.

Свържете се с нас, за да научите как можете да “снабдявате” с новости афилиатите на страницата за вход, в блога или дори в бюлетина на Profitshare.

Участвайте в теми във форуми / групи във Facebook

Афилиатите създават различни онлайн групи или общности, където търсят начини да подобрят резултатите си. Дискутирайте с тях и можете да научите повече за мотивите, поради които решават да ви промотират или точно обратното – какво трябва да направите, за да накарате колкото може повече хора да ви промотират. Използвайте както позитивния, така и негативния фийдбек, за да развиете бизнеса си в дългосрочен план с помощтта на афилиейт маркетинга.

Привлечете афилиати от социалните мрежи

Освен групите във Facebook или форумите, социалните мрежи също са добро място да намерите афилиати, които да ви промотират. След като имате страница, в която говорите за афилиейт маркетинг програмата в своя уебсайт, можете да ретартирате този трафик и да разгласите афилиейт програмата си във Facebook чрез Facebook Ads.

Веднъж стартирали вашата афилиейт програма, разгласете новината и във Facebook страницата на онлайн магазина ви. Клиентите ви са тези, които познават най-добре продуктите ви, още повече ако говорим за тясна ниша, а ако имат познания в онлайн промотирането, Facebook страница или блог – те са си направо посланици на вашата марка.

Организирайте срещи с афилиатите и идвайте на срещите с Profitshare

Опита ни показва, че афилиатите искат да комуникират лично с рекламодателите, с които работят. Подканваме всички афилиати и рекламодатели да вземат участие в следващата среща на Profitshare, за да имат възможост да обсъдят едни с други всички върможности за съвместно сътрудничесто. За целта следете блога, както и страницата ни във Facebook, за да разберете точната дата и място на следващата среща.

Организирайте конкурси

В афилиейт маркетинга конкурсите представляват един много добър метод, както да повишите продажбите си, така и да привлечете нови афилиати. Афилиатите могат да бъдат мотивирани чрез бонуси и награди, било според стойността на конверсиите, било и според стойността на генерираните от тях продажби чрез афилиейт маркетинг.

Не е задължително от първия конкурс да търсите позитивен ROI (възвръщаемост на инвестициите), а по-скоро да го погледнете като основа, върху която градите афилиейт програмата си. Публикуваните линкове в уебсайтовете ви се събират и с течение на времето, носят все по-добри резултати.

За афилиатите е важно винаги да имат на разположение инструменти за промотиране (особено банери), активни кампании в сайтовете на рекламодателите, продуктови фийдове. Не забравяйте, че можете да им предоставите както рекламни статии, така и изображения за промотиране във социалните мрежи и не само. Друго нещо, което е добре да направите е да се подсигурите, че телефонният номер не се показва прекалено видимо в сайта, понеже присъствието му е доста обезкуражаващо за афилиатите. Ако като рекламодател все още не сте скрили телфонния номер за идващия трафик на своя уебсайт през Profitshare, сега е моментът да го направите – имате на разположение лесно решение от наша страна.

Следащото решение, което ще донесе усмивката върху лицето на афилиатите и ще ги накара да ви рекламират е да предлагате продуктови фийдове с вашите продукти. Тази опция е валидна за всеки рекламодател и отваря възможност за някои страхотни проекти в областта на афилиейт маркетинга. Ако все още не сте активирали продуктовите фийдове, тогава трябва да влезете в рекламодателския си профил -> Настройки -> Aвтоматично импортиране.

Това да бъдете отворени към идеите на афилиатите със сигурност представлява голямо преимущество и за двете страни. Най-често афилиатите са тези, които познават най-добре читателите за съотвтната ниша, в която пишат и могат да приложат интересни стратегии, за които рекламодателите може да не са се досетили. Чуйте внимателно техните предложения за партньорства от типа win-win!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Един коментар в “Рекламодатели, ето как да привлечете повече афилиати”

  1. Дарина Димитрова каза:

    Страхотна статия,браво.Дано всички рекламодатели я прочетат и да не се чудят защо някой успяват а други не да спечелят партньори в наше лице.

Оставете отговор

Рекламодатели, ето как да привлечете повече афилиати

Публикувано на 5.10.2015 от Profitshare

wanted

Набирането на афилиати е първото и най-важно нещо, което трябва да направите след като стартирате афилиейт програма. Подобно на всеки друг клон на маркетинга, набирането на афилиати е доста дълъг процес, в който всеки рекламодател желае повече трафик, повече продажби, по-големи приходи и т.н. В афилиейт маркетинга, колкото повече се увеличава броя на рекламодатели в една платформа, толкова повече се увеличава и рискът афилиатите да не забележат добрите възможности за печалба, които предлага даден онлайн магазин. Поради тази причина рекламодателите трябва да поемат инициативата и да полагат постоянни усилия, за да спечелят афилиатите.

Афилиейт мениджъра (за предпочитане) или просто някой, назначен да се занимава с управлението на афилиейт програмата, е този който трябва да привлича колкото може повече афилиати, които да промотират новодобавения магазин на рекламодателя.

Привличайте афилиати чрез своя уебсайт или чрез бюлетин

Една добра идея от наша страна, която може да ви донесе доста афилиати е да поставите банер в бюлетина или в сайта си със следното съобщение: Стани наш афилиат! Банерът може да бъде придружен от линк към афилиейт програмата на рекламодателя в Profitshare.

Друга добра идея, която можете да използвате, за да увеличите броя на своите афилиати, е да поставите малък скрипт във всяка страница с продукт, който да изчислява точната сума, която потребителят може да спечли чрез Profitshare, ако стане афилиат. Този метод, има най-силно влияние върху броя на привлечените афилиати!

Говорете с афилиатите през платформата

След като намерите блогъри/пъблишъри, които отговарят на нишата, в която продавате и вие, можете да се свържете с тях чрез платформата (ако са доставили поне 1 клик към вас) или директно – ако не са ви промотирали до сега. По принцип притежателите на сайтове поставят данните си за контакт, така че можете да ги потърсите. Предложете им маркетинг партньорство и им представете силните страни на вашия магазин, на продуктите, които продавате и как те биха паснали на аудиторията на уебсайта на пъблишъра.

Можете да предложите бонуси за постигнати резултати, проценти за големи комисионни. Не забравяйте да представите на бъдещия афилиат не само потенциалните преимущества, но и инструментите, които той ще може да ползва, както и информацията, която ще можете да му предоставяте.

Profitshare предоставя на рекламодателите серия от допълнителни услуги, които подпомагат процеса за набиране на афилиати повишавайки видимостта на афилиейт програмата директно през платформата.

Свържете се с нас, за да научите как можете да “снабдявате” с новости афилиатите на страницата за вход, в блога или дори в бюлетина на Profitshare.

Участвайте в теми във форуми / групи във Facebook

Афилиатите създават различни онлайн групи или общности, където търсят начини да подобрят резултатите си. Дискутирайте с тях и можете да научите повече за мотивите, поради които решават да ви промотират или точно обратното – какво трябва да направите, за да накарате колкото може повече хора да ви промотират. Използвайте както позитивния, така и негативния фийдбек, за да развиете бизнеса си в дългосрочен план с помощтта на афилиейт маркетинга.

Привлечете афилиати от социалните мрежи

Освен групите във Facebook или форумите, социалните мрежи също са добро място да намерите афилиати, които да ви промотират. След като имате страница, в която говорите за афилиейт маркетинг програмата в своя уебсайт, можете да ретартирате този трафик и да разгласите афилиейт програмата си във Facebook чрез Facebook Ads.

Веднъж стартирали вашата афилиейт програма, разгласете новината и във Facebook страницата на онлайн магазина ви. Клиентите ви са тези, които познават най-добре продуктите ви, още повече ако говорим за тясна ниша, а ако имат познания в онлайн промотирането, Facebook страница или блог – те са си направо посланици на вашата марка.

Организирайте срещи с афилиатите и идвайте на срещите с Profitshare

Опита ни показва, че афилиатите искат да комуникират лично с рекламодателите, с които работят. Подканваме всички афилиати и рекламодатели да вземат участие в следващата среща на Profitshare, за да имат възможост да обсъдят едни с други всички върможности за съвместно сътрудничесто. За целта следете блога, както и страницата ни във Facebook, за да разберете точната дата и място на следващата среща.

Организирайте конкурси

В афилиейт маркетинга конкурсите представляват един много добър метод, както да повишите продажбите си, така и да привлечете нови афилиати. Афилиатите могат да бъдат мотивирани чрез бонуси и награди, било според стойността на конверсиите, било и според стойността на генерираните от тях продажби чрез афилиейт маркетинг.

Не е задължително от първия конкурс да търсите позитивен ROI (възвръщаемост на инвестициите), а по-скоро да го погледнете като основа, върху която градите афилиейт програмата си. Публикуваните линкове в уебсайтовете ви се събират и с течение на времето, носят все по-добри резултати.

За афилиатите е важно винаги да имат на разположение инструменти за промотиране (особено банери), активни кампании в сайтовете на рекламодателите, продуктови фийдове. Не забравяйте, че можете да им предоставите както рекламни статии, така и изображения за промотиране във социалните мрежи и не само. Друго нещо, което е добре да направите е да се подсигурите, че телефонният номер не се показва прекалено видимо в сайта, понеже присъствието му е доста обезкуражаващо за афилиатите. Ако като рекламодател все още не сте скрили телфонния номер за идващия трафик на своя уебсайт през Profitshare, сега е моментът да го направите – имате на разположение лесно решение от наша страна.

Следащото решение, което ще донесе усмивката върху лицето на афилиатите и ще ги накара да ви рекламират е да предлагате продуктови фийдове с вашите продукти. Тази опция е валидна за всеки рекламодател и отваря възможност за някои страхотни проекти в областта на афилиейт маркетинга. Ако все още не сте активирали продуктовите фийдове, тогава трябва да влезете в рекламодателския си профил -> Настройки -> Aвтоматично импортиране.

Това да бъдете отворени към идеите на афилиатите със сигурност представлява голямо преимущество и за двете страни. Най-често афилиатите са тези, които познават най-добре читателите за съотвтната ниша, в която пишат и могат да приложат интересни стратегии, за които рекламодателите може да не са се досетили. Чуйте внимателно техните предложения за партньорства от типа win-win!

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Един коментар в “Рекламодатели, ето как да привлечете повече афилиати”

  1. Дарина Димитрова каза:

    Страхотна статия,браво.Дано всички рекламодатели я прочетат и да не се чудят защо някой успяват а други не да спечелят партньори в наше лице.

Оставете отговор

търся: