Седмичник по онлайн маркетинг #14

Публикувано на 29.09.2015 от Profitshare

 

14

Онлайн маркатингът от известно време се е преместил във Facebook и това не е за учудване имайки предивид, че в социалната мрежа в момента има над 1,49 милиарда потребители. Днес сме приготвили за вас няколко малки съвета, които всеки маркетьор би трябвало да познава и използва. Смятахте ли, че собствениците на мобилни устройства използват приложения? Научете как стоят нещата, когато говорим за приложения срещу мобилни браузъри. В зоната на съдържанието ще ви предоставим няколко съвета за това как да създадете ефективно съобщение от типа call to action.

5 начина, чрез които човешката анатомия може да ти помогне да направиш рекламите във Facebook по-запомнящи се

Най-важният съвет, който ни дават от AdEspresso е да поставяме в рекламите си изображения с хора. Ако трябва да анализираме галерията от примери с реклами, която социалната мрежа ни дава на разположение, ще видим, че 50% от тях съдържат изображения с хора. Следната статия описва потенциалното влияние, което могат да имат разлините части на тялото, поставени в изображения на реклами във Facebook. Научете по какъв начин може да въздейства върху аудиторията ви една реклама, в която има очи, устни или дори гръдни мускули.

Не мобилните приложения печелят, а мобилните браузъри

Миналата седмица comScore пусна отчета си за мобилните приложения, а най-интересните разкрития бяха свързани с интензивното използване на малък брой приложения от страна на потребителите. Още по интересен е фактът, че беше констатиран растеж в процента на използване на мобилните браузъри и както следва на търсачката на Google. Проучването успява да обори твърдението, че интернет трафикът от мобилните устройства е анемичен и намалява. За да научите повече по тази тема, можете да прочетете статията от тук.

5 начина да подредите данните на потребителите, за да развиете бизнеса си

Данните представляват най-ценния инструмент за един бизнес. Според едно проучване на Gartner, 73% от организациите са инвестирали или планират да инвестират в “big data” в следващите две години. Трансформацията на данните в полезни такива е станала главна цел както на маркетинга така и на IT департаментите. Тази статия представя няколко начина, чрез които данните могат да бъдат поставяни в един контекст и след това в различни бизнес стратегии.

[Инфографика] 12 тайни характеристики във Facebook, който всеки маркетолог би трябвало да използва

Facebook е достатъчно лесна платформа за използване, а с това са съгласни по-голямата част 1,49 милиарда потребители на социалната мрежа, въпреки че постоянните актуализации идват с многобройни настройки, които правят платформата ефективен маркетингов и бизнес инструмент, който лесно се използва. Проблемът е, че тези нови удобства не винаги се промотират. Ако искате да подобрите маркетинговите си умения във Facebook, ви каним да прочетете тази инфорграфика от тук.

Управлявайте ефективно своята Facebook страница

Управлявате ли поне една страница във Facebook? Използвате ли всички опции за управление? Facebook страниците идват в пакет с многобройни функционалности, които помагат на хората на маркетинга и на собствениците на ралични бизнеси да се възползват максимално от онлайн присъствието си. Тази статия ще ви помогне да използвате по-лесно и ефективно инструментите и настройките на бизнес страниците.

16 формулировки за съобщенията от тип call to action, които карат хората да кликат върху линковете

Умението да формулирате съобщенията от тип call to action е това, което кара потребителите да ти донесат преглеждания, продажби, печалба. Въпреки всичко, понякога имате нужда от малко помощ за поставянето на някой бутон или линк, който трябва да съдържа привличаща вниманието дума. В статията, която можете да прочетете от тук, ще намерите няколко предложения и идеи, за които можеби не сте се сещали.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #14

Публикувано на 29.09.2015 от Profitshare

 

14

Онлайн маркатингът от известно време се е преместил във Facebook и това не е за учудване имайки предивид, че в социалната мрежа в момента има над 1,49 милиарда потребители. Днес сме приготвили за вас няколко малки съвета, които всеки маркетьор би трябвало да познава и използва. Смятахте ли, че собствениците на мобилни устройства използват приложения? Научете как стоят нещата, когато говорим за приложения срещу мобилни браузъри. В зоната на съдържанието ще ви предоставим няколко съвета за това как да създадете ефективно съобщение от типа call to action.

5 начина, чрез които човешката анатомия може да ти помогне да направиш рекламите във Facebook по-запомнящи се

Най-важният съвет, който ни дават от AdEspresso е да поставяме в рекламите си изображения с хора. Ако трябва да анализираме галерията от примери с реклами, която социалната мрежа ни дава на разположение, ще видим, че 50% от тях съдържат изображения с хора. Следната статия описва потенциалното влияние, което могат да имат разлините части на тялото, поставени в изображения на реклами във Facebook. Научете по какъв начин може да въздейства върху аудиторията ви една реклама, в която има очи, устни или дори гръдни мускули.

Не мобилните приложения печелят, а мобилните браузъри

Миналата седмица comScore пусна отчета си за мобилните приложения, а най-интересните разкрития бяха свързани с интензивното използване на малък брой приложения от страна на потребителите. Още по интересен е фактът, че беше констатиран растеж в процента на използване на мобилните браузъри и както следва на търсачката на Google. Проучването успява да обори твърдението, че интернет трафикът от мобилните устройства е анемичен и намалява. За да научите повече по тази тема, можете да прочетете статията от тук.

5 начина да подредите данните на потребителите, за да развиете бизнеса си

Данните представляват най-ценния инструмент за един бизнес. Според едно проучване на Gartner, 73% от организациите са инвестирали или планират да инвестират в “big data” в следващите две години. Трансформацията на данните в полезни такива е станала главна цел както на маркетинга така и на IT департаментите. Тази статия представя няколко начина, чрез които данните могат да бъдат поставяни в един контекст и след това в различни бизнес стратегии.

[Инфографика] 12 тайни характеристики във Facebook, който всеки маркетолог би трябвало да използва

Facebook е достатъчно лесна платформа за използване, а с това са съгласни по-голямата част 1,49 милиарда потребители на социалната мрежа, въпреки че постоянните актуализации идват с многобройни настройки, които правят платформата ефективен маркетингов и бизнес инструмент, който лесно се използва. Проблемът е, че тези нови удобства не винаги се промотират. Ако искате да подобрите маркетинговите си умения във Facebook, ви каним да прочетете тази инфорграфика от тук.

Управлявайте ефективно своята Facebook страница

Управлявате ли поне една страница във Facebook? Използвате ли всички опции за управление? Facebook страниците идват в пакет с многобройни функционалности, които помагат на хората на маркетинга и на собствениците на ралични бизнеси да се възползват максимално от онлайн присъствието си. Тази статия ще ви помогне да използвате по-лесно и ефективно инструментите и настройките на бизнес страниците.

16 формулировки за съобщенията от тип call to action, които карат хората да кликат върху линковете

Умението да формулирате съобщенията от тип call to action е това, което кара потребителите да ти донесат преглеждания, продажби, печалба. Въпреки всичко, понякога имате нужда от малко помощ за поставянето на някой бутон или линк, който трябва да съдържа привличаща вниманието дума. В статията, която можете да прочетете от тук, ще намерите няколко предложения и идеи, за които можеби не сте се сещали.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: