Седмичник по онлайн маркетинг #12

Публикувано на 15.09.2015 от Profitshare

12

Ако винаги търсите най-ефективните методи да подобрите резултатите си, трябва постоянно да се адаптирате към промените. Социалните мрежи постоянно ви носят обновления  и ви предоставят най-добрите уроци по онлайн маркетинг стига да съумеете да ги усвоите и да ги приложите на практика по-нататък. Първата стъпка, която трябва да направите в тази посока е да бъдете добър читател и да прилагате принципите, по които се водите във виртуалните среди.

Facebook и мобилните версии

В днешно време хората прекарват все повече време с мобилния си телефон, очаквайки да имат всичката нужна информация под ръка. Тази тенденция се развива и навлиза с бързи темпове във всички видове бизнес превръщайки се в едно от основните неща, които постоянно трябва да развивате тъй като комуникацията с вашата публика понякога може да бъде най-важното. Ако сте любопитни да видите какви подобрения извърши Facebook за мобилните страници, тази статия ще разкрие няколко от тях. Направете бизнеса си достъпен за потребителите през мобилни устройства.

Как да приложите принципите на невронауката към вашата целева страница 

Мислили ли сте някога, че за да развиете целевата си страница спрямо аудиторията, трябва да „влезете“ в съзнанието на потребителите си? Всеки човек си има свой начин на мислене, въпреки че на вас се пада отговорността да отгатнете какви са неговите нужди. Aurora Mona Elesseily (searchengineland.com) описва няколко от основните принципи, които могат да бъдат успешно приложени към стратегията ви за целева страница. Научете дали можете да се превъплътите в ролята на невропсихолози и прочетете тук повече информация за важността на тези фундаментални елементи.

4 важни етапа да научите как да рекламирате чрез PPC

Можете да рекламирате чрез PPC реклама по множество различни, зависи дали сте настроени да учите или да работите. Във всеки случай, една работа в стази сфера няма да ви навреди. Ако не сте готови да взимате уроци а по-скоро обичате да учите сами, тогава трябва да се подготвите да зададете милион въпроси, да прочетете милион статии и в общи линии да положите огромни усилия, за да разберете как дефакто стават нещатата. Тази статия ще ви помогне да преминете през четирите етапа, които ще ви доближат към това да бъдете един истински перфекционист в PPC рекламата.

Конверсии спрямо анализ на аудиторията

Дори някога да ви се струва лесно да нахвърляте няколко ключови думи из съдържанието, което създавате  надявайки се че всичко ще си пасне перфектно, трябва да знаете че всъщност истината е малко по-различна. Нужно е да намерите правилната стратегия, която да обобщи всички нужни критерии: контекстът трябва да се разпростира към всяка марка, във всяка ниша, към всеки вид потребител и т.н. Мислили ли сте някога защо е нужно колкото може повече качествено съдържание? Отговорът е тук.

6 съвета да оптимизирате публикациите си във Facebook

Най-добрите публикации обикновено създават и най-добрите резутати. Facebook е социалната мрежа, която може да ви помогне да достигнете по-бързо  и по-лесно до аудиторията, към която се стремите, въпреки че трябва да имате предвид няколко определени тактики, които е добре да спазите.  В това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще намерите 6 насоки, за да може вашия бизнес да получи нужното внимание от тези, които могат да добавят стойност към него.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Седмичник по онлайн маркетинг #12

Публикувано на 15.09.2015 от Profitshare

12

Ако винаги търсите най-ефективните методи да подобрите резултатите си, трябва постоянно да се адаптирате към промените. Социалните мрежи постоянно ви носят обновления  и ви предоставят най-добрите уроци по онлайн маркетинг стига да съумеете да ги усвоите и да ги приложите на практика по-нататък. Първата стъпка, която трябва да направите в тази посока е да бъдете добър читател и да прилагате принципите, по които се водите във виртуалните среди.

Facebook и мобилните версии

В днешно време хората прекарват все повече време с мобилния си телефон, очаквайки да имат всичката нужна информация под ръка. Тази тенденция се развива и навлиза с бързи темпове във всички видове бизнес превръщайки се в едно от основните неща, които постоянно трябва да развивате тъй като комуникацията с вашата публика понякога може да бъде най-важното. Ако сте любопитни да видите какви подобрения извърши Facebook за мобилните страници, тази статия ще разкрие няколко от тях. Направете бизнеса си достъпен за потребителите през мобилни устройства.

Как да приложите принципите на невронауката към вашата целева страница 

Мислили ли сте някога, че за да развиете целевата си страница спрямо аудиторията, трябва да „влезете“ в съзнанието на потребителите си? Всеки човек си има свой начин на мислене, въпреки че на вас се пада отговорността да отгатнете какви са неговите нужди. Aurora Mona Elesseily (searchengineland.com) описва няколко от основните принципи, които могат да бъдат успешно приложени към стратегията ви за целева страница. Научете дали можете да се превъплътите в ролята на невропсихолози и прочетете тук повече информация за важността на тези фундаментални елементи.

4 важни етапа да научите как да рекламирате чрез PPC

Можете да рекламирате чрез PPC реклама по множество различни, зависи дали сте настроени да учите или да работите. Във всеки случай, една работа в стази сфера няма да ви навреди. Ако не сте готови да взимате уроци а по-скоро обичате да учите сами, тогава трябва да се подготвите да зададете милион въпроси, да прочетете милион статии и в общи линии да положите огромни усилия, за да разберете как дефакто стават нещатата. Тази статия ще ви помогне да преминете през четирите етапа, които ще ви доближат към това да бъдете един истински перфекционист в PPC рекламата.

Конверсии спрямо анализ на аудиторията

Дори някога да ви се струва лесно да нахвърляте няколко ключови думи из съдържанието, което създавате  надявайки се че всичко ще си пасне перфектно, трябва да знаете че всъщност истината е малко по-различна. Нужно е да намерите правилната стратегия, която да обобщи всички нужни критерии: контекстът трябва да се разпростира към всяка марка, във всяка ниша, към всеки вид потребител и т.н. Мислили ли сте някога защо е нужно колкото може повече качествено съдържание? Отговорът е тук.

6 съвета да оптимизирате публикациите си във Facebook

Най-добрите публикации обикновено създават и най-добрите резутати. Facebook е социалната мрежа, която може да ви помогне да достигнете по-бързо  и по-лесно до аудиторията, към която се стремите, въпреки че трябва да имате предвид няколко определени тактики, които е добре да спазите.  В това издание на седмичника по онлайн маркетинг ще намерите 6 насоки, за да може вашия бизнес да получи нужното внимание от тези, които могат да добавят стойност към него.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: