Светът се развива постоянно и афилиейт маркетингът се намира в процес на непрекъсната оптимизация на съдържанието с помощта на динамичните изображеия. Текущото издание на седмичника по онлайн маркетинг ви носи нови идеи за това как да преминете от думи към изображения, които могат ви помогнат да постигнете желаните резултати чрез своя блог, както и кои са новите промени, обявени от Facebook.
Facebook прави промени в страниците на магазините
Мислили ли сте някога, че ще можете да пазарувате директно през Facebook? Този социален канал вече преминава на следващото ниво и е подложен на определени тестове, които могат да променят живота ви. Времето, което прекарвате в социалната мрежа ще се превърне във време, през което можете да пазарувате понеже Facebook идва с нова актуализация за своите потребители. Повече информация можете да прочетете тук.
Полезни ресурси за качествен блогинг
Ако ви бива в изкуството да пишете и искате да пренесете блогинга на следващото ниво, било то за вашия бизнес или за личния си блог, тази статия ще ви помогне за растежа на споделянията, за подобряване на съдържанието, за измерването на напредъка и на много други аспекти, които ще донесат стойност на вашите блогове. Всеки един от тези елементи ще ви отведат с една стъпка по-близо до успеха.
7 метода за по-добра комуникация във Facebook чрез видео
За по-добра комуникация във Facebook, видео клиповете, които публикувате трябва да заемат важно място в стратегията ви. Те носят допълнителна видимост и много повече доверие в това, което искате да покажете. Също така гарантират една по-добра връзка с вашите потребители и предлагат по-истинско изживяване. Ryan Hanley (socialmediaexaminer.com) споделя в следната статия 7 метода за това как да предоставите качествено съдържание чрез своите видео клипове.
Как да създадете идентичност на своята марка
Една силна марка означава много повече от висок процент на успех. Тя е цял комплект от очаквания, преживяни истории, отношения и т.н., които подпомагат решенията на потребителите да изберат или не продукта, които им предлагате. Съдържанието, което предоставяте трябва да покаже най-оригиналните мисли и чувства, които ще свържат продукта с хората. Трябва да имате предвид съветите, които дава Jason Lankow (contentmarketinginstitute.com) дава тук, за да може аудиторията ви да се радва на това, което и предлагате.
Facebook тества преглеждането на видео клиповете чрез бутона “Гледай по-късно“
Facebook продължава да подобрява начина, по който потребителите визуализират споделените видео клипове. Според Techcrunch.com, социалната мрежа е започнала редица тестове, за да провери мнението на потребителите с оглед на новата оптимизация. Въпреки че Youtube вече разполага с такава функционалност, Facebook има за цел да продължи да се развива добавяйки бутона „гледай по-късно“, показвайки по този начин лоялност към своите потребители и помагайки им да организират по-добре своето време.