Понякога историята разказана чрез изображения може да ви донесе големи преимущества, може да доведе до повече посещения и конверсии отколкото сте си представяли. За да постигнете обаче желаните резултати е важно да обърнете внимание на оптимизацията на уебсайтовете за трафик идващ от мобилни устройства, тъй като усещането, което създавате в интернет потребителите докато сърфират на уебсайта ви е това, което може да ви помогне да се класирате на по-високи позиции в интернет търсачите.
Как да образовате лоялните си клиенти чрез социалната мрежа
Понякога да придобиете нови клиенти може да ви се струва най-трудното нещо във вашия бизнес, но да ги задържите и в този процес да ги направите свои лоялни клиенти, в никакъв случай не бива да се смята за лесна задача. За тази цел, социалните мрежи биха могли да ви бъдят едни от най-ценните съюзници. Тази статия ще ви покаже как.
[Инфографика] Разкажете историята на своята марка в снимки/изображения
Често едно изображение казва хиляди неща. Не напразно това е причината този начин на изразяване да придобие така широка популярност в социалните мрежи. Според SocialTimes, първите 8 секунди са ключови за да привлечем вниманието на интернет потребителите, така че да ги накараме да прочетат статията.
Нов подход към контент маркетинга
Често опитвате да се справите с този проблем поради повече от една прични, надявайки се, че в крайна сметка ще постигнете желаните резултати. А какво ще направите ако започнат да идват? Ще се предатете или ще опитате друг подход? Тазседмицното издание на седмицика за онлайн маркетинг ви предлага 5 ценни съвета, които трябва да имате в предвид тогава, когато искате да обновите маркетинг съдържанието си.
Съвети как да конвертирате мобилен трафик
В резултат на широката експанзия на мобилните смарт устройства (смартфони, таблети), мобилния трафик бързо нараства и непрестанно отбелязва нови висоти. От своя страна, най-големите и известни търсачки постоянно се усъвършенстват и се стараят да са в крак с тенденциите. Разпознавайки тази необходимост от промени и възможностите, които носи, Google модифицира алгоритмите на търсачката си, така че да възлагат по-голяма тежест на тези сайтове, които са “mobile-friendly” . Именно за това, е важно всеки онлайн-бизнес да предлага на посетителите си целева страница, която е оптимизирана по начин, който конвертира мобилния трафик по възможно най-ефективен начин. Тази статия ни показва 5 характеристики, които всеки уебсайт трябва да притежава, за да конвертира успешно и да прави посещенията на интернет потребителите на мобилни устройства по-приятно усещане.
Как да използвате социалните мрежи за да изградите личната си марка
Винаги се старайте да бъдете различни от околните като предоставяте по-уникални от конкурентите си неща, които да предизвикват приятни усещания у посетителите. Ако се чудите как да изградите свое собствено име/марка, социалните мрежи са един ценен съюзник за тази цел. Чрез този метод вие имате възможността да развиете идентичност на марката и да изградите репутация сред аудиторията от онлайн потребителите, и по-специфично сред потребителите интерсуващи се конкретно от нишата, в която работите вие. В своята статия Daniel Tolliday (socialmediaexaminer.com), предлага повече информация за това как да изградите своята персонална марка и как да добавите стойност към нея чрез социалните мрежи.