Когато бюджетите в онлайн маркетингa са твърде високи, тогава можете да намерите и други начини да бъдете чути от тези от тези, които биха желали да ви чуят. Просто трябва да приложите правилните методи, да бъдете търпеливи и ще постигнете очакваните резултати. Също така трябва да знаете, че за да имате по-голям успех, силата на истинския бизнес е в комуникацията. Не е скъпо, а е Фейсбук има нова актуализация, която да подобри този аспект. Занимавайте се с интерес с темите за деня и най-вероятно резултатите ще бъдят по вкуса ви.
Как да увеличите Фейсбук общността си без да имате разпределен бюджет за това
В повечето случаи се стараете да бъдете най-добрите дали онлайн или офлайн, което означава да измисляте различни стратегии, които обаче в повечето случаи си имат цена. Ако бюджета не е силната ви страна, тази статия ви предлага някои трикове, които ще ви помогнат да увеличите общността си в Фейсбук без да прибягвате до платени реклами. Важно е да имате търпение и да прилагате описаните техники, за да увеличите последователите и лайковете си.
35 начина уебсайта ви да бъде SEO-ориентиран
Всеки детайл може да повиши позицията ви в търсачките. От година на година, SEO става все по-чувствителен въпрос и доста важен фактор в онлайн пространството. Преди да наемете човек, който да отговаря за оптимизирането на уебсайта ви в търсачките, е добре да вземете под внимание някои важни критерии. Те ще ви доближат стъпка по-близо до целта ви и ще допринесат за доброто настроение на посетителите ви.
Фейсбук се завръща с ново подобрение базирано на връзката клиент-бизнес
В миналото издание на седмичника по маркетинг дискутирахме онлайн ревютата на посетителите ви. Днес, също бихме искали да споменем възможността да отговаряте на коментари в Фейсбук, направо на лично съобщение. Социалната мрежа обяви, че скоро хората на бизнеса, които имат фирмени страници, ще могат да отговарят на въпросите и оплактванията на клиентите самостоятелно. Освен стандартните бутони “Харесай”, “Коментирай” и “Сподели”, ще съществува и опцията “съобщение”. Вижте повече детайли тук.
Как да разберете какво наистина иска аудиторията ви
Колко добре познавате аудиторията си? Как може да им помогнете без да ги разбирате достатъчно? Това са може би най-важните въпроси, които да си зададете за да постигнете желаните резултати. Маркетинга на съдържанието ви ще проработи само, ако получите отзиви и реакции от потребителите си. Комуникацията е много важен елемент, който ще ви помогне да разберете и задържите тези, които ви следят. Тази статия предлага някои съвети, които ще е добре да вземете под внимание, ако наистина искате да имате успех. Готови ли сте да комуникирате?
Иновация и адаптация в Социалната мрежа
Понякога се пренасищате от всички новости , които се появяват за кратък период от време. Именно за това, понякога блокирате и не сте в състояние да се адаптирате към промените толкова бързо. Чрез по-доброто познание в сферата на онлайн маркетинга обаче, може да имате шанса да се адаптирате и да се промените, за да оцелеете в бизнеса. Michael Stelzner (http://www.socialmediaexaminer.com/) ни разкрива 5 главни промени, с които се сблъскват маркетьорите.