Специално за начинаещите ни афилиати, днес искаме да представим инструментите за промотиране в платформата Profitshare. Информация, която смятаме, че ще бъде много полезна за успешен старт с афилиейт мрежата. Създаването на профил в платформата за афилиейт маркетинг става много бързо и лесно, само в няколко стъпки. След активиране на профила си всеки афилиат е изправен пред избора на подходящ промоционален инструмент или инструменти, които да имплементира, но кои са и как работят те? Отговорът тук! 🙂
Как да използвам линкове за промотиране?
Линковете за промотиране са един от най-широко използваните инструменти и не случайно ще ви ги представим на първо място. Могат да бъдат вградени в статии, ревюта, форуми, могат да бъдат използвани за PPC кампании (AdWords и Facebook). За използването им не е задължително да имате уебсайт.
Добавянето на линк за промотиране става от секцията „добави линк за промотиране“. За целите на примера сме конвертирали линк на един от нашите рекламодатели – eMAG.
Разбира се, тук може да си изберете линк към продукт, на който и да е от рекламодателите ни и да го конвертирате в афилийет линк. Целта на конвертирането е да се проследи, че дадена поръчка е направена именно от рекламирането ви чрез афилиейт мрежата. В секцията „продуктов каталог“ може да видите качени продукти на рекламодателите, като платформата дава възможност за филтриране по рекламодател, категория и допълнителни опции като безплатна доставка и др, за ваше улеснение. Натискайки бутона „generate link”, бързо и лесно конвертирате линка към съответния продукт.
За използването на линковете за AdWords реклами трябва да имате предвид, че конвертирания линк трябва да се постави в полето tracking template, в противен случай рекламата няма да бъде одобрена. За стартирането на AdWords кампания трябва да имате планиран бюджет.
Споделянето на линк за Facebook отново става от секцията „добави линк за промотиране“, след като конвертирате линка, натискате бутона „Share“ и вече имате възможност да споделите линка във Facebook страницата ви. Ако желаете да използвате платената форма, също трябва да си предвидите бюджет. Някои рекламодатели забраняват използването на AdWords и Facebook Ads, поради което ви съветваме винаги да проверявате условията на рекламодателя.
Тъй като в Profitshare сме насочени към постоянно оптимизиране на дейността, преди време разработихме скрипт за автоматично генериране на линкове, който се генерира отново от секцията „добави линк за промотиране“-> „Генерирай скрипт за автоматични линкове“. Повече информация относно генерирането на скриптове, може да намерите: http://blog.profitshare.bg/script-affiliate-links/ .
Как да добавя уиджет?
На следващо място, искаме да ви представим уиджетите, също като много ефективен инструмент за промотиране. Уиджетите работят на принципа на ремаркетинга. Рекламодателите качват своите продукти чрез CSV или API и заедно с интегрирания код за ремаркетинг става възможно в уиджета да се зареждат продукти, които потребителят вече е разглеждал на страницата на рекламодателя. Използването на ремаркетинг технология за промотиране увеличва вероятността за генериране на продажба, респективно регистрирането на нова комисионна. Уиджетите изглеждат по следния начин:
Добавянето им също става много лесно, от секцията „добави уиджет“. Като трябва да зададете имe, размер, цвят на рамката, да изберете уебсайта, в който искате да го интегрирате и да генерирате код.
Добавяне на банери
Банерите са друг много често използван инструмент за промотиране. От каталога с кампании може да видите всички активни банери на рекламодателите. При избора на бенер, трябва да изберете сайта, в който искате да го поставите, размера на банера, да копирате скрипта и да го поставите в сайта си. Всяка кампания има зададен срок, след като той изтече кодът се превръща автоматично в уиджет. Може да генерирате и Pool-ове с банерите, като за тях също трябва да зададете име, размер и уебсайт, в който ще бъдат поставени и да генерирате код.
Продуктови слайдери
Продуктовите слайдери се генерират от продуктовия каталог. Тук може да избирате сами кои продукти да включите в слайдера.
След като сте избрали продуктите, които искате да включите, следва да генерирате слайдера и ще бъдете поканени отново, както при уиджетите, да изберете сайта в който искате да го имплементирате, размер, цвят на рамката и да генерирате кода.
Продуктови фийдове
Те се генерират отново от зоната с инструментите, като се изпозлват за промотиране чрез продуктови агрегатои и сайтове за сравняване на цени и не само. Хубаво е преди да ги използвате да се запознаете с условията на рекламодателите, тъй като някои от тях забраняват използването им. Повече информация може да намерите тук: http://blog.profitshare.bg/produktovi-fiydove-za-po-lesno-promotirane/.
Полезна ли беше за вас тази статия? Моля, споделете мението си отдолу в коментарите! 🙂