Нов индикатор, с който можете да измервате резултатите на рекламодателите в Proftishare

Публикувано на 29.04.2016 от Profitshare

banner-profitshare-53

Преди една година въведохме в Profitshare индикатори, чрез които може да се измерват резултатите на рекламодателите, както и информация, чрез която да си създадете представа за това колко време отнема на всеки рекламодател докато одобри комисионните.

От днес в платформата за всеки рекламодател можете да видите индикаторът EPC. Той се намира в каталогът с рекламодатели.

eMAG

Какво е EPC?

Стойността на индикатора EPC (Earnings Per 100 Clicks/ Печалба за 100 кликa) представлява средната печалба от придобитите комисионни от афилиатите за 100 изпратени клика към даден рекламодател.
Този индикатор представя средна стойност на придобитите комисионни от всички афилиати спрямо целият изпратен трафик към дадения рекламодател. Имайки предвид факта, че индикаторът е общ, това не означава, че резултатите, които всеки отделен афилиат ще постигне, ще бъдат същите.

PRO-TIP: Сравнявайте EPC-то на отделните реклмодатели от определена категория, за да си дадете сметка, с кои рекламодател се печели средно повече. Все пак не забравяйте, че има и други важни индикатори, които също могат да влияят върху резултатите на рекламодателите. Надяваме се, че новият индикатор ще ви помогне да повишите доходите си!

Освен индикаторът EPC, от няколко дни започнахме да показваме в каталогът с рекламодатели и кога всеки от рекламодателите е регистирал последната си конверсия(продажба) в платформата. Надяваме се, че този инструмент ще бъде полезен с оглед на това да знаете честата с която рекламодателите ни регистрират конверсии.

Друго малко обновление, което може да ви помогне за това да анализирате по-добре афилиейт програмите на рекламодателите е промяната на честотата, с която се актуализират индикаторите от каталога с рекламодатели. Те вече се актуализират ежедневно, а не веднъж в седмицата, както беше до сега.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Тагове:

Оставете отговор

Нов индикатор, с който можете да измервате резултатите на рекламодателите в Proftishare

Публикувано на 29.04.2016 от Profitshare

banner-profitshare-53

Преди една година въведохме в Profitshare индикатори, чрез които може да се измерват резултатите на рекламодателите, както и информация, чрез която да си създадете представа за това колко време отнема на всеки рекламодател докато одобри комисионните.

От днес в платформата за всеки рекламодател можете да видите индикаторът EPC. Той се намира в каталогът с рекламодатели.

eMAG

Какво е EPC?

Стойността на индикатора EPC (Earnings Per 100 Clicks/ Печалба за 100 кликa) представлява средната печалба от придобитите комисионни от афилиатите за 100 изпратени клика към даден рекламодател.
Този индикатор представя средна стойност на придобитите комисионни от всички афилиати спрямо целият изпратен трафик към дадения рекламодател. Имайки предвид факта, че индикаторът е общ, това не означава, че резултатите, които всеки отделен афилиат ще постигне, ще бъдат същите.

PRO-TIP: Сравнявайте EPC-то на отделните реклмодатели от определена категория, за да си дадете сметка, с кои рекламодател се печели средно повече. Все пак не забравяйте, че има и други важни индикатори, които също могат да влияят върху резултатите на рекламодателите. Надяваме се, че новият индикатор ще ви помогне да повишите доходите си!

Освен индикаторът EPC, от няколко дни започнахме да показваме в каталогът с рекламодатели и кога всеки от рекламодателите е регистирал последната си конверсия(продажба) в платформата. Надяваме се, че този инструмент ще бъде полезен с оглед на това да знаете честата с която рекламодателите ни регистрират конверсии.

Друго малко обновление, което може да ви помогне за това да анализирате по-добре афилиейт програмите на рекламодателите е промяната на честотата, с която се актуализират индикаторите от каталога с рекламодатели. Те вече се актуализират ежедневно, а не веднъж в седмицата, както беше до сега.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся: