Бързи комисионни срещу промотиране в дългосрочен план в афилиейт маркетинга

Публикувано на 17.12.2015 от Profitshare

Afilierea-pe-terment-lung-cu-cea-pe-termen-scurt

Методите, чрез които можете да промотирате, за да генерирате комисионни са изключително разнообразни. На практика, афилиейт маркетинга събира на едно място всички измерими техники от онлайн маркетинга: платена реклама (Google AdWords, Facebook Ads), промотиране чрез съдържание и поставяне на текстови линкове, показване на банери или на уиджета на Profitshare. Резултатите на всеки канал идват за различно време затова, когато започвате да се занимавате с афилиейт маркетинг, трябва да си изберете възможно най-сложния микс от методи за промотиране. По този начин освен, че ще спелите комисионни, вие ще определите своя стил на промотиране. Със сигурност стратегията може да се приложи както в дългосрочен така и в краткосрочен план, а за това ще ви помогне тази статия.

Ние разделяме афилиатите на такива, които използват методи за промотиране в краткосрочен план и такива, които промотират в дългосрочен план. Наш приоритет са афилиатите, които промотират в дългосрочен план.

Промотиране в краткосрочен план

Ние смятаме за краткосрочно промотирането, което афилиатите извършват чрез каналите за платена реклама от тип pay-per-click, но също така и промотирането в социалните мрежи. Със сигурност има и уебсайтове, които са създадени, за да промотират в краткосрочен план – например сайтове, които събират на едно място промоции и биват промотирани чрез канали, различни от тези които носят органичен трафик.

Тези афилиати често имат бърз растеж от гледна точка на спечелените суми, но от друга страна историята показва, че след няколко платежни цикъла повечето от тях или се отегчават или насочват усилията си към други зони. Например, има афилиати, които са научили PPC чрез афилиейт маркетинг и сега са служители в различни фирми като в този случай говорим по-скоро за Google AdWords.

Промотирането в краткосрочен план чрез кампании от тип PPC си има своите преимущества и недостатъци. Основното преимъщество е, че за сравнително кратко време можете да достигнете до големи обеми комисионни. О друга страна обаче този тип промотиране е доста уязвимо – В момента, в който спрете да плащате за PPC – спират и комисионните.

В случаите на социалните мрежи ситуацията не е по-различна. Да, добиването на трафик от групи във Facebook носи определелн обем и на практика той е безплатен. От друга страна, обаче, качествения трафик, както и таргетираните потребители, ще дойдат от търсения в Google (платени или неплатени), които ще повишат процента на конверсия (реализация). За изключения в случая можем да говорим при продуктите, които се купуват инстинктивно, например продуктите от модната ниша.

Промотиране в дългосрочен план – Съдържание

Промотирането в дългосрочен план по принцип се базира на съдържанието. Да, създаването на съдържание е трудно и отнема време. Въпреки това обаче веднъж създадено, ви осигурява печалби през изключително дълъг период, без да има нужда да променяте каквото и да било. Допълнително ако съчетаете полезното с приятното можете да генерирате допълнителни доходи. В Profitshare създадохме плъгин WordPress за блогове на WordPress, както и скрипта на Profitshare за автоматично генериране на афилиейт линкове, които ще ви помогнат да монетизирате и старите директни линкове, които се публикували към рекламодателите в Profitshare.

Защо при промотирането чрез съдържание се смята, че печелите в дългосрочен план? Да кажем, че искате да стартирате нов сайт в определена ниша, публикувате няколко статиии и започвате леко да привличате първите си посетители чрез SEO. Трябва да имате предвид, че колкото повече съдържание добавяте, толкова повече посетители ще идват на сайта. Със сигурност трябва да създавате статии свързани със съответния сезон, актуални промоции и т.н. но най-голямата част от печалбите ви ще идват от статии с evergreen тематика. Ако трябва да дадем определение за този тип статии, ще кажем, че е важно да предоставяте информация на читателите, която ще ги интересува отново в даден бъдещ момент.

Съдържанието изисква много дисциплина. Ако си поставите за цел да напишете по една статия на ден – не трябва да излизате от този ритъм, защото след това ще ви бъде много трудно да се върнете в обичайния. По същия начин, ако през първите седмици или месеци печалбите ви не са очакваното ниво, не се отказвайте – търсете съвети, било от нас или от други афилиати.

В седмичника по онлайн маркетинг предоставяме изключително ценна информация от тази сфера, а целта е тези статии е да покажат различни стратегии, новости и идеи от сферата на онлайн маркетинга, които могат да се приложат в афилиейт маркетинга.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

Бързи комисионни срещу промотиране в дългосрочен план в афилиейт маркетинга

Публикувано на 17.12.2015 от Profitshare

Afilierea-pe-terment-lung-cu-cea-pe-termen-scurt

Методите, чрез които можете да промотирате, за да генерирате комисионни са изключително разнообразни. На практика, афилиейт маркетинга събира на едно място всички измерими техники от онлайн маркетинга: платена реклама (Google AdWords, Facebook Ads), промотиране чрез съдържание и поставяне на текстови линкове, показване на банери или на уиджета на Profitshare. Резултатите на всеки канал идват за различно време затова, когато започвате да се занимавате с афилиейт маркетинг, трябва да си изберете възможно най-сложния микс от методи за промотиране. По този начин освен, че ще спелите комисионни, вие ще определите своя стил на промотиране. Със сигурност стратегията може да се приложи както в дългосрочен така и в краткосрочен план, а за това ще ви помогне тази статия.

Ние разделяме афилиатите на такива, които използват методи за промотиране в краткосрочен план и такива, които промотират в дългосрочен план. Наш приоритет са афилиатите, които промотират в дългосрочен план.

Промотиране в краткосрочен план

Ние смятаме за краткосрочно промотирането, което афилиатите извършват чрез каналите за платена реклама от тип pay-per-click, но също така и промотирането в социалните мрежи. Със сигурност има и уебсайтове, които са създадени, за да промотират в краткосрочен план – например сайтове, които събират на едно място промоции и биват промотирани чрез канали, различни от тези които носят органичен трафик.

Тези афилиати често имат бърз растеж от гледна точка на спечелените суми, но от друга страна историята показва, че след няколко платежни цикъла повечето от тях или се отегчават или насочват усилията си към други зони. Например, има афилиати, които са научили PPC чрез афилиейт маркетинг и сега са служители в различни фирми като в този случай говорим по-скоро за Google AdWords.

Промотирането в краткосрочен план чрез кампании от тип PPC си има своите преимущества и недостатъци. Основното преимъщество е, че за сравнително кратко време можете да достигнете до големи обеми комисионни. О друга страна обаче този тип промотиране е доста уязвимо – В момента, в който спрете да плащате за PPC – спират и комисионните.

В случаите на социалните мрежи ситуацията не е по-различна. Да, добиването на трафик от групи във Facebook носи определелн обем и на практика той е безплатен. От друга страна, обаче, качествения трафик, както и таргетираните потребители, ще дойдат от търсения в Google (платени или неплатени), които ще повишат процента на конверсия (реализация). За изключения в случая можем да говорим при продуктите, които се купуват инстинктивно, например продуктите от модната ниша.

Промотиране в дългосрочен план – Съдържание

Промотирането в дългосрочен план по принцип се базира на съдържанието. Да, създаването на съдържание е трудно и отнема време. Въпреки това обаче веднъж създадено, ви осигурява печалби през изключително дълъг период, без да има нужда да променяте каквото и да било. Допълнително ако съчетаете полезното с приятното можете да генерирате допълнителни доходи. В Profitshare създадохме плъгин WordPress за блогове на WordPress, както и скрипта на Profitshare за автоматично генериране на афилиейт линкове, които ще ви помогнат да монетизирате и старите директни линкове, които се публикували към рекламодателите в Profitshare.

Защо при промотирането чрез съдържание се смята, че печелите в дългосрочен план? Да кажем, че искате да стартирате нов сайт в определена ниша, публикувате няколко статиии и започвате леко да привличате първите си посетители чрез SEO. Трябва да имате предвид, че колкото повече съдържание добавяте, толкова повече посетители ще идват на сайта. Със сигурност трябва да създавате статии свързани със съответния сезон, актуални промоции и т.н. но най-голямата част от печалбите ви ще идват от статии с evergreen тематика. Ако трябва да дадем определение за този тип статии, ще кажем, че е важно да предоставяте информация на читателите, която ще ги интересува отново в даден бъдещ момент.

Съдържанието изисква много дисциплина. Ако си поставите за цел да напишете по една статия на ден – не трябва да излизате от този ритъм, защото след това ще ви бъде много трудно да се върнете в обичайния. По същия начин, ако през първите седмици или месеци печалбите ви не са очакваното ниво, не се отказвайте – търсете съвети, било от нас или от други афилиати.

В седмичника по онлайн маркетинг предоставяме изключително ценна информация от тази сфера, а целта е тези статии е да покажат различни стратегии, новости и идеи от сферата на онлайн маркетинга, които могат да се приложат в афилиейт маркетинга.

сподели в:
TwitterFacebookGoogle+

Оставете отговор

търся:



Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing